شمارش معکوس برای اولین ساعت گل One Auction

رویال FloraHolland برای پنجشنبه آینده، 24 نوامبر شمارش معکوس می کند. ” در آن زمان است که اولین ساعت ملی به واقعیت تبدیل می شود. یک ساعت کاملاً جالب و جالب برای خریداران که در آن تمام Cut Anthurium، Cut Orchid، Alstroemeria و Strelitzia به حراج گذاشته می شود. یک قدم دیگر. به سمت One Auction، آرزوی بسیاری از تولیدکنندگان.”

دوست دارید بیشتر بدانید؟



منبع

چه چیزی در 24 نوامبر تغییر خواهد کرد؟
تولیدکنندگان همه این گروه‌های محصول همچنان می‌توانند از 24 نوامبر تصمیم بگیرند که آیا محصولات خود را در محل Royal FloraHolland در Naaldwijk یا Aalsmeer عرضه کنند. با این حال، از پنجشنبه آینده، برنامه های حراج محلی همه متفاوت به نظر می رسد. بنابراین مهم است که از قبل به خوبی نگاه کنید تا ببینید این برنامه‌های حراج جدید چگونه خواهند بود.

Rick Tesselaar (رئیس کمیته محصولات Alstroemeria) “من از این واقعیت بسیار مفتخرم که با Alstroemeria، ما یکی از محصولاتی هستیم که در اولین ساعت ملی به حراج گذاشته می شود. ما چند سالی است که در مورد One Auction صحبت می کنیم. و پس از اجرای آزمایشی با آنتوریوم، مشخص است که با تمرکز عرضه و تقاضا، می‌توانیم بازار بهتر و باثبات‌تری ایجاد کنیم. تولیدکنندگان آلسترومریا همیشه در کشت و بازاریابی خود آینده نگر هستند. برای من منطقی است و برای پرورش دهندگان آلسترومریا مناسب است.”

ساعت حراج جدید علاوه بر برنامه جدید حراج، به این معنی است که ترتیب حراج از 24 آبان ماه متفاوت خواهد بود. کنجکاو هستید که چگونه این ترتیب حراج جدید را تعیین کنیم؟

جدید برای همه
اولین ساعت ملی در ابتدا نیاز به عادت کردن برای همه دارد. اما خوشبختانه، حراج‌دهندگان مارک ون نیل و امریک بست، اولین حراج را در ساعت ملی به بهترین شکل ممکن هدایت خواهند کرد.