شهرداری مرسین در ترکیه 13 غرفه را در یک مرکز خرید برای پرورش دهندگان گل زن باز می کند

بورکو سرت که در اداره خدمات زنان و خانواده شهرداری مرسین کار می کند، گفت: “ما بازار گل خود را با گل های تولید شده توسط 13 تولید کننده زن خود افتتاح کردیم. رویداد ما تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت. پس از این روند دشوار ما در ترکیه به دلیل زلزله رفتیم، می خواستیم با اولین رویداد بازار گل امید خود را باز کنیم. در حال حاضر، علاقه بسیار خوبی است. ما منتظر همه هستیم.”

کان یزگان، کارشناس بازاریابی مرکز خرید افزود: “امروز میزبان بازار گل هستیم که تولیدکنندگان زن مرسین در آن شرکت می کنند. ما همیشه از تولید زنان حمایت می کنیم. از شهرداری کلانشهر مرسین به خاطر حمایتش تشکر می کنیم. اولین رویداد ما پس از زلزله. و ما به قدرت وحدت بخش آن ایمان داریم.»

شهرداری کلانشهر که با شعار “شما مرسین را که بوی گل می دهد دوست دارید” غرفه های فروش را برای 13 زن تولیدکننده گل افتتاح کرد، فرصت بازار مهمی را برای تولیدکنندگان زن فراهم کرد.

منبع: استانبول هابر



منبع

اوزلم بکر که 7 سال است به پرورش ساکولنت و کاکتوس می پردازد، برای اولین بار در غرفه های زنانه تولید کننده شرکت کرد. بکر با بیان اینکه بسیار هیجان زده است، گفت: “ارتباط مستقیم با مردم بسیار خوب است. من قبلاً به صورت آنلاین فروش می کردم. من بسیار خوشحالم که در حال حاضر اینجا هستم. این به اقتصاد خانواده کمک می کند. زنان.”

شهرداری مرسین به حمایت خود از زنان تولید کننده فعال در زمینه های مختلف ادامه می دهد. اداره خدمات زنان و خانواده شهرداری که همه زنان کارآفرین را با غرفه‌های فروش که افتتاح می‌کند گرد هم می‌آورد و درآمد اقتصادی برای آنها فراهم می‌کند، این بار زنان تولیدکننده گل را در یک مرکز خرید محلی گرد هم آورد.