شهری در شرق چین که پیوندهای تاریخی برای گل را نقد می کند

شهر هزه در استان شرقی شاندونگ به عنوان “پایتخت گل صد تومانی چین” شناخته می شود. این گیاه علاوه بر ارزش زینتی، نزدیک به دو هزار سال است که در طب چینی نیز استفاده می شود. در سال های اخیر، این شهر از تخصص خود در گل صد تومانی برای ایجاد ثروت و شغل بیشتر استفاده کرده است. ژو ییسین گزارش می دهد.

در cgtn.com بیشتر بخوانید



منبع کشت گل صد تومانی در چین سابقه طولانی و با سابقه ای دارد. در دوران سلسله تانگ، دورانی که به شکوفایی و هنر معروف بود، آثار ادبی زیادی درباره گل زیبا خلق شد. به همین دلیل، آنها جایگاه ویژه ای در قلب بسیاری از چینی ها دارند که آنها را با خوشبختی، خوشبختی و رفاه یکی می دانند.

Heze بزرگترین پایگاه کاشت گل صد تومانی جهان است که سالانه 10 میلیون نهال گل صد تومانی زینتی تولید می کند که به بیش از 30 کشور و منطقه صادر می شود. در سال های اخیر، با فناوری مدرن، شرکت های پردازش عمیق گل صد تومانی مجموعه ای از محصولات را توسعه داده اند.

Zhou Yixin، Heze، استان شاندونگ “علاوه بر داشتن ارزش تزئینی و نمادهای تاریخی و فرهنگی قابل توجه، گل صد تومانی ارزش تجاری نیز ایجاد کرده است. توسعه Heze در صنعت پردازش عمیق گل صد تومانی باعث ایجاد منافع اقتصادی برای منطقه شده است.”