شکست رو به جلو – درس های آموخته شده

«ابتدا باید مقرون به صرفه باشید، به خصوص اگر هدف اصلی شما ارائه یک محصول کم هزینه باشد. شما باید روی یک هدف تمرکز کنید و همه چیز را با آن هماهنگ کنید.» کریس می گوید.

سه راهکار اصلی برای سرپا نگه داشتن مزرعه شما
اعضای میزگرد بر روی سه درس اصلی که برای ادامه عملکرد مزارع عمودی ضروری است، تمرکز کردند. این درس ها آماده سازی قبل از راه اندازی، بهینه سازی عملیات، و اطمینان از جریان محصول پس از برداشت است.

اریکا سامرز، مشاور CEA توضیح می‌دهد که هنگام استفاده مجدد از ساختمان‌های بلااستفاده، مزارع عمودی باید بدانند که عملیات آن‌ها با استفاده‌های معمول تجاری یا صنعتی بسیار متفاوت است و این عملیات ممکن است به تقویت ساختمان، ارتقاء نیرو، HVAC با ظرفیت بالا نیاز داشته باشد. سیستم‌ها، پشتیبان‌های برق، مجوزهای شهرداری و غیره

بنابراین، چگونه مزارع عمودی می توانند از شکست جلوگیری کنند؟
اعضای پانل جلسه را با نکاتی کلی برای موفقیت در صنعت کشاورزی عمودی، که همه آنها حول محور همکاری متمرکز بودند، به پایان رساندند. کریس خاطرنشان می کند که مهم است که اطراف خود را با افراد آموزش پذیر و کنجکاو احاطه کنید که اشتباهات خود را تشخیص دهند و از آنها درس بگیرند. به همین ترتیب، اریکا بر اهمیت غواصی عمیق در مکانیک مزرعه با کارشناسان CEA، شرکت‌های برق، مهندسان و غیره، قبل از ساختن یک ساختمان جدید تاکید کرد تا مزرعه با شرایط نامناسب شروع نشود.

1) ملاحظات قبل از راه اندازی: آن را واقع بینانه نگه دارید
کریس سرونی، یکی از بنیانگذاران و رئیس Bridge City Global LLC، توضیح می دهد که مزارع عمودی باید در جایی که برای ساختن انتخاب می کنند واقع بین باشند. در حالی که بازیابی مناطق شهری بلااستفاده موضوعی داغ است، شرکت‌های کشاورزی عمودی نباید چالش‌هایی را که با زمین پیش می‌آیند، مانند مالیات‌های شهری، آب و برق و تملک یا اجاره، دست کم بگیرند.

اریکا می‌گوید: «کارگران باید فرآیند بهداشت، چرایی اهمیت آن، آسیب‌هایی که عوامل بیماری‌زا ایجاد می‌کنند و چگونه در برابر چالش‌های احتمالی فعال باشند، درک کنند.

2) عملیات: اتوماسیون عالی است، اما صرفاً به آن تکیه نکنید
چه در حال اجرای راه حل های اتوماسیون باشند و چه نباشند، همه اعضای پانل موافق هستند که برای تولیدکنندگان بسیار مهم است که از نزدیک با مزرعه آشنا شوند – شما باید بفهمید که در مزرعه شما چه اتفاقی می افتد.

در خارج از مزرعه، همیشه این سوال وجود دارد که برداشت محصول چگونه مصرف کننده نهایی را پیدا می کند. صنعت تولید بسیار رابطه محور است و از آنجایی که کشاورزی عمودی در این بازی جدید است، باید با روابط تثبیت شده بین بازاریاب ها، خرده فروشان و تولیدکنندگان گلخانه یا مزرعه رقابت کند.

اریکا می گوید: «وقتی به املاک تجاری نگاه می کنیم، یک ساختمان خوب ممکن است ساختمان خوبی برای کشاورزی عمودی نباشد.

3) راندمان پس از برداشت
برداشت محصول مانند خط پایان است، اما ممکن است در این مرحله همه چیز اشتباه پیش برود. برای یک چیز، قوام برداشت می‌تواند با روش‌های برداشت ناسازگار که منجر به برداشت بیش از حد سبزی‌های برگ‌دار، و کاهش وزن کل برداشت شده، مختل شود. همچنین، روش‌های نامناسب برداشت و جابجایی می‌تواند منجر به قهوه‌ای شدن، پژمردگی یا تکثیر عوامل بیماری‌زای خطرناک شود. برای این منظور، اریکا خاطرنشان می کند که واقعاً مهم است که مزارع عمودی پیام خود را به خوبی منتقل کنند، و تأکید می کند که کارگران باید به محصولات اهمیت دهند تا از مسائل ایمنی مواد غذایی جلوگیری کنند که فقط دیدگاه عموم را نسبت به مزرعه لکه دار می کند، اما به صنعت کشاورزی عمودی به عنوان یک محصول آسیب می رساند. کل

گلن توضیح می‌دهد: «اگر خرده‌فروشی با تولیدکنندگانی کار می‌کند که ۱۰ هکتار محصول دارند و ۱۰ سال است با آن‌ها کار می‌کنند، ممکن است تمایل کمتری به کار با یک مزرعه عمودی با بودجه VC داشته باشند.»

همانطور که اریکا اشاره می‌کند، راه‌حل‌های اتوماسیون متعددی در بازار وجود دارد، اما او هنوز کسی را ندیده است که آن را درست انجام دهد، زیرا بسیاری از مزارع هنوز مردم را در اطراف آسیاب می‌کنند و هزینه‌های نیروی کار قابل توجهی را متحمل می‌شوند. او توضیح می دهد که برخی از میوه های کم آویزان وجود دارد که می تواند به مزارع کمک کند تا کارایی عملیاتی خود را بهبود بخشند، مانند بذرکار خودکار و ماشین های برداشت.

فراتر از ساختمان، مشاور CEA گلن بهرمن همچنین خاطرنشان می کند که مزارع عمودی آینده نگر باید تجزیه و تحلیل بازار کامل انجام دهند، پتانسیل بازار محصول را تعیین کنند، بودجه را پیدا کنند و به فروشندگان اعتماد نکنند تا به شما بگویند چه چیزی برای وضعیت شما بهتر است. .

برای اطلاعات بیشتر:
Ag-Con داخلی
www.indoor.ag



منبع

اتوماسیون خوب است، اما من فکر می‌کنم برای تایید این فناوری به چکمه‌هایی روی زمین نیاز دارید. کریس خاطرنشان می کند قبل از بزرگ شدن بهتر شوید.

با توجه به روز دوم Indoor Ag-Con در کتاب‌ها، وقت می‌گذاریم تا به یکی از جلسات اصلی روز اول، «شکست به جلو – درس‌های آموخته‌شده» نگاهی بیاندازیم. به عنوان بخشی از ترند و نوآوری، این جلسه بر روی این موضوع متمرکز شد که چرا برخی از مزارع عمودی شکست خورده اند و مزارع عمودی امروزی چه کاری می توانند انجام دهند تا از سرنوشت مشابه جلوگیری کنند. این جلسه اصلی توسط کایل بارنت از Indoor Ag-Con، با اعضای میزگرد گلن بهرمن، اریکا سامرز و کریس سرونی اداره می شد.

“شما باید با هر جنبه ای از عملیات خود صمیمی باشید، چه مزرعه شما 28 هکتار باشد یا 1000 فوت مربع. شما نمی توانید عقب بنشینید. گلن می گوید باید بیرون بیای و دستت را کثیف کنی.