صادرات سبزهای غربی تحت فشار

و در دراز مدت، او ادامه می دهد، بزرگترین مشکلی که صنعت صلال با آن مواجه است، افزایش مستمر دستمزدها در ایالات متحده است. “آنچه یک کارگر باید در یک روز در شمال غربی اقیانوس آرام بسازد، مستقیماً با دستمزدهای کشورهای در حال توسعه رقابت می کند. بیشتر دنیای سبزه های گل در کشورهای در حال توسعه تولید می شود که دستمزدها بسیار پایین تر است. در اول ژانویه، حداقل دستمزد در ایالت واشنگتن تعیین شد. به 15.72 دلار در ساعت افزایش یافته است. انتظار برداشت کنندگان این است که 150 تا 200 دلار در روز درآمد داشته باشند. این در دراز مدت باعث افزایش قیمت صلال در مقایسه با محصولات کشاورزی در کشورهای در حال توسعه می شود که دستمزد روزانه می تواند 1/10 این باشد. مقدار یا کمتر

صلال، محصول وحشی
صلال یک محصول وحشی است که در جنگل های شمال غربی اقیانوس آرام جمع آوری شده است. کشاورزی به معنای سنتی وجود ندارد. سالال، هاکلبری، علف خرس و سرخس شمشیری غربی، تعدادی از گونه‌هایی هستند که از این منطقه بیرون می‌آیند. از کود، آفت‌کش، علف‌کش یا هر ماده شیمیایی دیگر استفاده نمی‌شود. که در کشاورزی سنتی می بینید. محصول به طور طبیعی رشد می کند. طبیعت آبیاری است و درختان جنگل سایه بان هستند. در یک جنگل معمولی از درختان صنوبر داگلاس، صلال و سایر محصولات سبز غربی به صورت وحشی رشد می کنند.

“چالش کنونی در بازار صادرات به اروپا، جنگ در اوکراین و تاثیر آن بر تورم در منطقه یورو است. فروش گل در بازار حداقل 25 درصد سال به سال از نظر شاخ و برگ کاهش یافته است. هر کسی حدس می زند که چقدر طول بکشد. در اینجا در شمال غربی اقیانوس آرام به صنعت فشار وارد می‌کند زیرا بسیاری از شرکت‌ها فقط صادراتی هستند و فروش داخلی ندارند که برای حمایت از آن استفاده کنند. مسئله دوم ارزش دلار/یورو است. هر چه دلار قوی‌تر باشد، جذابیت کمتر یا بالاتر است. قیمت واردات ایالات متحده به اروپا است و شاخ و برگ داخلی اروپا ارزان تر است. مشتریان کانتیننتال دوست دارند یورو را به 1.20 دلار در برابر دلار برگردانند. برای مدت طولانی، این مبادله محکمی به نفع واردات آنها بود. صلال رقابت می کند. در مقابل Pistache مستقیماً از اسپانیا خارج می شود و با دلار بالاتر، صلال هر ساقه به سرعت در مقایسه با آن گران تر می شود.

ما همچنان به دنبال راه هایی برای بهبود فرآیندهای خود از برداشت تا بسته بندی و حمل و نقل هستیم تا بتوانیم به ارائه یک محصول واقعا عالی به بازار ایالات متحده و اروپا ادامه دهیم.”

وسترن سبز به عنوان یک محصول گلدار به دهه 1920 برمی گردد و در طول سال ها تقاضا برای این محصول افزایش چشمگیری داشته است. اسکات شوئر از Continental Floral Greens توضیح می‌دهد: «اروپا بزرگترین بازار سبزهای غربی از شمال غربی اقیانوس آرام است و صلال 80 درصد از واحدهای صادراتی را تشکیل می‌دهد». با این حال، چالش اصلی در حال حاضر جنگ در اوکراین و تأثیر آن بر تورم در منطقه یورو و دلار قوی در برابر یورو است. این فشار بر صنعت اینجا در شمال غربی اقیانوس آرام وارد می‌کند، زیرا بسیاری از شرکت‌ها فقط صادرات دارند و انجام می‌دهند. فروش داخلی نداشته باشیم که بتوانیم از آن حمایت کنیم.”

چالش ها
وسترن گرینز، به عنوان یک محصول “Wild Harvest” که کشاورزی نمی شود، صنعت را در معرض آب و هوا قرار می دهد. جریان جت از اقیانوس آرام باران و ابرها را در یک سال عادی به طور مداوم به منطقه شمال غربی اقیانوس آرام می راند. این منطقه همچنین در چرخه ال نینو و لا نینا قرار دارد، جایی که اقیانوس آرام گرم یا سرد می شود و مقدار آن را تغییر می دهد. این چرخه‌ای است که می‌توانیم باران‌های شدید بهاری را تجربه کنیم که در بهار سال‌ها آبیاری فراوان و در سال‌های دیگر به چشمه‌های بسیار خشک که رشد محدودی را شاهد هستیم، آبیاری فراوان می‌دهد.»

چه چیزی صلال را اینقدر خاص می کند؟
“صلال به چند دلیل خاص است. در هر ساقه برگ های زیادی دارد. یکی از نام های اولیه صلال در ایالات متحده “برگ لیمو” بود زیرا ظاهر برگ ها شبیه به برگ های درخت لیمو است. دوم اینکه همیشه سبز بودن. طول عمر بسیار بالایی دارد و اگر در زنجیره خنک مناسب نگهداری شود می توان آن را ماه ها در خنک کننده نگهداری کرد. این گلدان یکی از طولانی ترین عمر گلدان را در بین همه شاخ و برگ ها دارد که بیشتر از بسیاری از شاخ و برگ های پرورشی تولید شده در آب و هوای گرمسیری است. از این، می توان آن را از طریق خطوط کشتیرانی کانتینری به سرتاسر جهان صادر و ارسال کرد. در پاییز و زمستان، اگر در زنجیره خنک نگهداری شود، می توان آن را بر روی چیزی که ما آن را “تمام آب” می نامیم، حمل کرد، که کانتینرهای حمل و نقل هستند که از خارج می شوند. بندر سیاتل و سفر از طریق کانال پاناما در سفر خود به اروپا، گاهی اوقات ترانزیت شش تا هشت هفته طول می کشد. روی هم رفته، این شاخ و برگ قوی و دلچسب است.

انتخاب ساقه های گلدار بخش دشواری است
او توضیح می‌دهد که شرکت‌های شاخ و برگ این منطقه معمولاً حق برداشت محصول وحشی را از شرکت‌های چوب خصوصی و زمین‌های ایالتی و فدرال اجاره می‌کنند. به عنوان مثال، CFG از هشت شرکت بزرگ خصوصی چوب اجاره می‌دهد. ما بیش از 400000 هکتار زمین را اجاره می‌کنیم. از آنجایی که محصول وحشی است، وقتی برداشت‌کنندگان وارد یک منطقه می‌شوند و در بهترین حالت، فقط 10 درصد از جرم را انتخاب می‌کنند. از محصول در حال رشد وحشی بودن، انتخاب ساقه های گلدار بخش دشوار کار است. سالال به صورت تکه های ضخیم در کف جنگل به ارتفاع متوسط ​​یک متر رشد می کند. برداشت کننده در انبوه شاخ و برگ و با مهارت تمرین شده فرو می رود. ، به سرعت تشخیص می دهد که کدام ساقه از درجه کیفی برخوردار است، به توده رسیده و ساقه را در طول مورد نظر می شکند.

محبوبیت صلال
وسترن سبز به عنوان یک محصول گلدار به دهه 1920 برمی گردد. “سرس شمشیر غربی و هاکلبری اقلام محبوب‌تر در این زمان بودند، با صلال و بیرگاس بعداً در اواخر دهه 70 محبوبیت یافتند.” تقاضا از اروپا در اواخر دهه 70 آغاز شد. این به طور پیوسته افزایش یافت زیرا سازندگان دسته گل در اروپا عاشق صلال به عنوان پایه ای برای دسته گل های کوتاه تر به سبک اروپایی شدند. به طور مشابه، در دهه‌های 70 و 80، صلال در واحدهای فروخته شده از هاکلبری پیشی گرفت، زیرا سبک دسته گل‌ها به آنچه امروز می‌بینیم تغییر کرد.» شوئر ادامه می‌دهد که فصل‌های اصلی صلال شبیه به تمام تعطیلات مهم گل است. «روز ولنتاین و روز مادر. روز بزرگترین فصل حجم است و روز مادر بزرگتر از این دو فصل است. روز جهانی زن در طول سال‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر شده است.»

برای سال 2023 او انتظار دارد که مشکلات در اروپا ادامه یابد. “هیچ نشانه ای از کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده وجود ندارد، که همچنان دلار را در مقابل یورو قوی می کند. جنگ هر کسی حدس می زند، و بسیاری آن را ادامه می دهند. تحریم ها علیه روسیه نیز تاثیر مستمری دارد. مسکو بود. در دهه گذشته به یک بخش واردات و صادرات برای اروپا تبدیل شده است که کانتینرهای زیادی در هفته به بازار روسیه فروخته می شود.

“چالش اصلی در طول دوره زمانی همه‌گیری، توقف تقریباً کامل فروش بود. مشابه چیزی که همه در مارس 2020 با آن مواجه شدند. همه ما این ترس را تجربه کردیم، اما بازار بهبود یافت.”

برای اطلاعات بیشتر:
اسکات شوئر
سبزهای گل قاره ای
ایمیل: [email protected]
www.cfgreens.com



منبع