صادرات گل روز ولنتاین کلمبیا در برابر فشارهای تورمی مقاومت می کند

اطلاعات بیشتر را در financecolombia.com بخوانید



منبع بسیاری از گل های تازه مانند گل میخک و گل رز که در رویدادهای عشق محور مانند روز ولنتاین یا روز مادر یا رویدادهای مشابه به ایالات متحده و سایر کشورهای غربی فرستاده می شوند، از کلمبیا می آیند. به عنوان مثال، در سال جاری، Avianca Cargo مستقر در کلمبیا، 18000 تن گل از کلمبیا و اکوادور به ایالات متحده بین 16 ژانویه تا 8 فوریه حمل کرد که در مقایسه با 16000 سال قبل از آن افزایش یافته است.

برنامه ریزی تدارکات برای رساندن گل ها از نقطه A به نقطه B شامل هماهنگی گسترده ای از بازیگران متعددی است که باید کامیون های گل های یخچالی را ایمن به فرودگاه ها منتقل کنند. هزینه ها تحت تأثیر قیمت بالاتر سوخت هواپیما در بازار و همچنین هزینه های اضافی نیروی کار و سایر تجهیزات تحت تأثیر تورم قرار گرفته است.

در حالی که گل‌هایی که از تولیدکنندگان کلمبیایی می‌آیند به دلیل کیفیتشان مورد توجه قرار می‌گیرند، مشکلات زیادی این صنعت را گریبان‌گیر می‌کند، به ویژه هزینه‌های فزاینده حمل و نقل محصولات از مکان‌هایی مانند Antioquia و Cundinamarca به کشورهای آمریکای شمالی و اروپایی، هزینه‌هایی که تا حد زیادی افزایش یافته است. تورم.

اکثر صادرات گل به طور معمول به ایالات متحده می رود، اما آنها همچنین تمایل دارند به کشورهای دیگری مانند بریتانیا، ژاپن، کانادا و هلند صادر شوند.