“صبر با این تنوع گل رز نتیجه داد”

اولین مزرعه پرورش گل رز در گلخانه های فولادی
اما قبل از صحبت در مورد Cerise، ابتدا اطلاعات اولیه کمی در مورد Karen Roses Limited که درهای خود را به پرورش گل شاخه بریده تجاری در سال 1989 باز کرد. “این اولین مزرعه در کنیا بود که گل رز را در گلخانه های فولادی پرورش داد. این یک شرکت خانوادگی است اما به صورت حرفه ای اداره می شود که با افتخار دارای 6 مزرعه واقع در دو شهرستان با بیش از 90 هکتار تولید است. اولین مزرعه در نایروبی پایتخت کنیا و 5 در Eldama Ravine، شهرستان Baringo Central، یک شهر روستایی در حدود 200 کیلومتری نایروبی قرار دارد که در استوا در ارتفاع تقریباً 2100 متری از سطح دریا قرار دارد. رشد با متخصصان برای کسب مهارت بالا در پرورش گل، سفری است که ما از سال 1989 در آن بوده ایم. هر گل در باغ های ما مراحل انتخاب دقیقی را طی می کند تا اطمینان حاصل شود که ما همیشه بهترین رشد را داریم که مطابق با سلیقه و ترجیحات مشتریان مطلق ما باشد.

آیا مایل به گسترش با این تنوع هستید؟ ما به مشتریان خود گوش می دهیم و زمانی که آنها بیشتر می خواهند، به آنها می دهیم. این روند رشد بلالیندا سریز با ما بوده است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که این روند در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.» و هنگامی که به آینده نگاه می کند، Emadau آینده ای روشن را پیش بینی می کند. “این تنوعی است که جایگزین کردن آن سخت است، بنابراین من انتظار دارم که برای مدت طولانی انتخاب متنوعی باشد.”

تقاضای رو به رشد
آنها بیشتر گل های خود را مستقیم می فروشند، اما در حراج حضور دارند و آنها را به سراسر جهان می فرستند. Emadau توضیح می دهد که آنها تنوع را در بازار با بازاریابی مشترک از سوی پرورش دهنده و همچنین مستقیماً توسط خودشان در بازارهایی که در آنها فعال هستند، ترویج کردند. بنابراین معمولاً تقاضا برای این نوع گل رز چگونه افزایش می یابد؟ “این قوی و خاص بازار است. چنین انتخاب هایی ابتدا عمدتاً در مناطق خاور دور مورد تقاضا قرار می گیرند و اخیراً تقاضا و محبوبیت در سایر مناطق مصرف کننده گل رز به ویژه در میان خطوط لوکس در حال افزایش است.

آنها از نزدیک با شرکای خود از پرورش همکاری می کنند تا به پیش انتخابی از گونه ها برسند. اینها سپس به خانه آزمایشی اختصاصی 0.5 هکتاری ما آورده می شوند، جایی که آنها را پرورش می دهیم و سازگاری آنها را با محیط خود آزمایش می کنیم.


پرورش قاره ای
خوان دامیان رکونا
ایمیل: [email protected]
www.plantascontinental.com



منبع

بلالیندا سریز: «صبر نتیجه داد»
بنابراین، اجازه دهید به بلالیندا سریز برگردیم. چگونه همه چیز شروع شد؟ در کارن رز، آنها بلالیندا سریز را از سال 2017/2018 داشتند اما فقط به صورت آزمایشی. سپس، در دوره COVID-19 در سال 2020، این تنوع به عنوان اسپری باغ انتخابی برای مشتریان خود در زمینه لوکس مطرح شد. به گفته Emadau، مدت زیادی طول کشید تا Belllalinda Cerise به یک منطقه رشد تجاری کامل تبدیل شود. “چوب جوانه به دلیل رشد آهسته گیاه محدود شد. بنابراین جذب بازار نیز کند بود. اما زمانی که مصرف کنندگان زیبایی واقعی گل را کشف کردند، صبر نتیجه داد. رنگ آن غنی است و در طول های طولانی تر از اسپری های معمولی موجود است و این همان چیزی است که مصرف کنندگان ما برای آن ارزش قائل هستند. و برای ما به عنوان یک پرورش دهنده، این واریته به عنوان یک رقم بسیار قوی در رده خود و شکست دادن آن بسیار سخت است. در برابر طاعون و بیماری ها بسیار مقاوم است و در رشد مقاوم است، خصوصیتی که آفات و بیماری ها را دور نگه می دارد. در گلدان به همان اندازه غالب است و به مصرف کنندگان حداکثر ارزش را برای هزینه های خود می دهد و قیمت آن را کاملاً توجیه می کند. ما معتقدیم که این بهترین تنوع در گلدان است و علاوه بر افزودن رنگی قوی اما دلپذیر به فضاهای مشتریانمان است. در حال حاضر، آنها Belllalinda Cerise را در مساحت 0.5+ هکتار می رویند.

برای اطلاعات بیشتر:
کارن رز
کالوین عمادو
تلفن: +254 (0) 727273549
ایمیل: [email protected]
س: calvine.emadau
www.karenroses.com

زمان زیادی طول کشید تا Belllalinda Cerise به یک منطقه رشد تجاری کامل تبدیل شود زیرا چوب جوانه به دلیل رشد آهسته گیاه محدود شده بود. Calvine Emadau، مدیر بازرگانی در Karen Roses، هنگام صحبت در مورد Belllalinda Cerise می‌گوید: در نتیجه جذب بازار نیز کند بود، اما زمانی که مصرف‌کنندگان زیبایی واقعی گل را کشف کردند، صبر نتیجه داد. او توضیح می دهد که این مزرعه گل رز کنیایی از سال 2020 شروع به رشد تجاری این نوع پرورش قاره ای کرده است و تقاضا از آن زمان به ویژه در زمینه لوکس افزایش یافته است.

محصول اولیه آنها گل رز استاندارد با 70 هکتار تولید، از کل مساحت 90 هکتار، با بیش از 40 رقم تجاری است. محصول اصلی دیگر گل رز اسپری با بیش از 60 رقم تجاری است. “همه آنها انتخاب های برتر هستند.” جدید در مجموعه آنها طیف رنگی کاملی از آلسترومریا، سبزه های خاص در لپیدیوم و هارد روسک، گیاهان رنگارنگ رنگارنگ باغی در لیمونیوم و ارینگیوم، افزودن حس روستایی به دسته گل ها در فوتینیا و در نهایت یک روکش درجه یک در Solidago و Gerbras است.