صرفه جویی در قبوض انرژی بدون به خطر انداختن بهره وری


Sion Young Plants BV، پرورش‌دهنده و تامین‌کننده قلمه‌های Phalaenopsis برای تولیدکنندگان تجاری در سراسر جهان، تأسیسات 6.6 هکتاری خود را با نورپردازی LED باغبانی پیشرفته Current به روز می‌کند. علاوه بر یک طرح روشنایی هیبریدی که ترکیبی از نورپردازی با کارایی بالا Arize Element R1000 با لامپ های HPS است، Sion همچنین یکی از اولین شرکت هایی خواهد بود که Arize Element L2000 جدید و مدولار Current را به کار می گیرد. تجهیزات L2000 دو منطقه گلخانه ای مجزا با مساحت رشد نزدیک به 4600 متر مربع را در بر می گیرد و به Sion اجازه می دهد تا یک مجموعه LED 100٪ را آزمایش کند و تأثیر دو طیف نوری مختلف را بر تکثیر، رشد و گلدهی ارکیده بررسی کند. نصب لامپ های جدید تا اوایل دسامبر 2022 به پایان می رسد.


اعتبار عکس: Sion Young Plants BV

Arize Element L2000 اولین چراغ بالای LED در بازار است که دارای سه ماژول LED جداگانه است که به راحتی می توان آنها را بدون نیاز به تغییر وسایل اطراف یا زیرساخت های الکتریکی تعویض کرد. پرورش دهندگان می توانند با توجه به نیاز محصول خود طیف های مختلف نور را در یک دستگاه ترکیب کنند یا به سادگی میله های نور LED را در پایان عمر تعویض کنند و آنها را با آخرین نسل جایگزین کنند. این طراحی مدولار زباله کمتری تولید می کند و هزینه ارتقاء روشنایی را کاهش می دهد.

L2000 با انتخابی از هفت طیف نوری مختلف، سطوح بازدهی بیش از 3.6 میکرومول بر ژول و حداکثر خروجی 3600 میکرومول بر ثانیه را ارائه می‌کند، L2000 جایگزینی قدرتمند برای لامپ‌های 1000 وات HPS است و به تولیدکنندگان کمک می‌کند در صورت‌حساب‌های انرژی خود صرفه‌جویی کنند بدون اینکه بهره‌وری به خطر بیفتد. توانایی ترکیب و تطبیق حداکثر سه طیف نوری مختلف در یک دستگاه به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا با به اشتراک گذاشتن بینش‌های بیشتر در مورد تأثیر طول موج‌های مختلف نور بر محصولات مختلف، برنامه‌های روشنایی خود را تنظیم کنند. تنها با تعویض ماژول‌های LED جداگانه برای آنهایی که طیف بهینه‌شده را برای گیاهان خود ارائه می‌دهند، تولیدکنندگان می‌توانند عملیات خود را با آخرین تحقیقات توسعه دهند و بازده و سود را بدون هزینه بازسازی کامل به حداکثر برسانند.


اعتبار عکس: Sion Young Plants BV

René’t Hoen، مدیر زنجیره تامین در Sion، می‌گوید: «ما در تولید قلمه‌های Phalaenopsis با بالاترین کیفیت برای رشد و فروش مشتریان خود در سراسر جهان تخصص داریم، اما همچنین به انواع جدید و باورنکردنی که توسط تیم متخصص خود توسعه داده شده‌اند افتخار می‌کنیم. به عنوان یک شرکت، ما فقط بر فشارهای فوری برای کنترل قبض های انرژی و دستیابی به اهداف سختگیرانه زیست محیطی برای کاهش ردپای کربن خود تمرکز نمی کنیم. تحقیق در مورد تأثیر طول موج های مختلف نور بر رشد و توسعه ارکیده هنوز بسیار محدود است، اما ما احساس می کنیم که پتانسیل بسیار زیادی در نورپردازی LED وجود دارد که می تواند ابزارهای بیشتری برای ایجاد ارکیده های هیجان انگیز و زیباتر برای همه به ما بدهد. برای لذت بردن.”

با نصب کامل نزدیک به 2000 لامپ (که 25 درصد آن واحدهای مدولار L2000 خواهد بود) که قرار است تا اوایل دسامبر تکمیل شود، تیم در Sion فوراً شروع به بهره‌برداری از مزایای استفاده از ال‌ای‌دی‌های باغبانی کم مصرف Current خواهد کرد. جیمز فلیت، مدیر کل فعلی EME و ANZ، خاطرنشان می‌کند: «با رسیدن هزینه‌های انرژی به سطوح ناپایدار برای تولیدکنندگان در سرتاسر جهان، زمان بررسی هر راه ممکن برای کاهش هزینه‌های عملیاتی هرگز بهتر نبوده است، و روشنایی باید بخش مهمی را تشکیل دهد. ما خوشحالیم که با Sion کار می کنیم و به آنها کمک می کنیم تا پتانسیل جدیدترین نور بالا ماژولار ما را کشف کنند و یک تنظیم 100٪ LED را با مدل هیبریدی رایج تر مقایسه کنند.”


قلمه ارکیده Phalaenopsis. اعتبار عکس: Sion Young Plants BV

لامپ‌های Arize Element R1000 با ارائه بیش از 40 درصد کاهش در مصرف انرژی در مقایسه با لامپ‌های HPS سنتی 1000 واتی، به کاهش اتکای Sion به HPS کمک می‌کنند و در عین حال طول موج‌های نور هدفمند بیشتری را برای تکمیل طیف گسترده HPS اضافه می‌کنند. Fleet می‌افزاید: «برای تولیدکنندگان مهم است که به نصب، ارتقا یا بازسازی جدید با داده‌های هر چه بیشتر نزدیک شوند. “طراحان نورپردازی ما از نزدیک با Sion همکاری کردند تا یک طرح روشنایی ایجاد کنند که نه تنها نیازهای فوری آنها را برطرف می کند، بلکه به آنها امکان می دهد تا پتانسیل فناوری جدید را برای متحول کردن تجارت آینده خود کشف کنند. طراحی L2000 به ما این امکان را می دهد تا گام مهم دیگری در پیشرفت برداریم. ارائه راه حل های پایدارتر به مشتریان خود، ترکیبی از قابلیت اطمینان، بهره وری انرژی، و عملکرد با ردپای کربن پایین تر.”


اعضای تیم Sion اعتبار عکس: Sion Young Plants BV

برای اطلاعات بیشتر:
سیون
www.sion.eu



منبع