صفحه نمایش انرژی: هوشمندتر کار کنید، نه سخت تر



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
IFG Cresco
وورسلان 15
9160 لوکرن
بلژیک
+32 (0) 9 340 98 11
[email protected]
www.phormium.com

اخیراً اعلام شد که فورمیوم نوع کاملاً جدیدی از صفحه نمایش انرژی تولید کرده است و اکنون به طور رسمی آن را عرضه می کند: PhormiTex Noctis Thermo.

علاوه بر این، PhormiTex Noctis Thermo را می توان به خوبی با نورپردازی LED ترکیب کرد. آلومینیوم منعکس کننده گرما محصول را گرمتر نگه می دارد. یک محصول گرمتر همچنین به معنای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قارچی مانند بوتریتیس است.

صفحه نمایش های شب آلومینیومی جدید نیستند. مطالعات و آزمایشات متعددی این مفهوم را ثابت کرده است، از جمله پروژه GLITCH در دانشگاه گنت. اما هرگز صفحه نمایش های شب با نسبت قیمت به کیفیت نامشخص PhormiTex Noctis Thermo در دسترس نبوده است. فورمیوم به لطف فناوری منحصر به فرد MEP خود که مزایای متعددی را ارائه می دهد، این امکان را فراهم می کند.

می توانید وایت پیپر را از اینجا دانلود کنید.


جسی وربکه ([email protected])

اکنون که صرفه جویی در مصرف انرژی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است، بسیاری از تولیدکنندگان به فکر نصب صفحه نمایش انرژی دوم هستند. فورمیوم خاطرنشان کرد که این بدون شک صورتحساب انرژی را کاهش می دهد، اما پتانسیل استفاده نشده زیادی وجود دارد. چندین دلیل خوب برای انتخاب نکردن یک صفحه نمایش انرژی شفاف کلاسیک، بلکه از نوع آلومینیومی به عنوان صفحه نمایش دوم وجود دارد.

صفحه نمایش انرژی دوم باعث صرفه جویی بیشتر در حدود 15٪ می شود. با انتخاب PhormiTex Noctis Thermo، 7٪ به آن اضافه می کنید!

فناوری MEP1 به میکروذرات آلومینیوم اجازه می دهد تا به روشی پایدار و کارآمد در صفحه نمایش محصور شوند. این ذرات صفحه نمایش را منعکس کننده گرما، مسدود کننده نور و ضد حریق می کنند. این یک صفحه نمایش انرژی برتر ایجاد می کند که می تواند به عنوان صفحه نمایش محدود کننده نور نیز استفاده شود.