عامل سایه بان جدید مبتنی بر زیستی که به صورت پودر ارائه می شود

فرم پودری
White Circle همه محصولات SunLess را به صورت پودری توزیع کرد. “Sunless با یک فرآیند تولید منحصر به فرد توسعه یافته است: ما تمام قدرت یک عامل مایع را با هم ترکیب می کنیم، اما بدون آب. این به معنای سطل های کمتر در هکتار، هزینه های حمل و نقل کمتر و صرفه جویی در CO2 است. این تضمین می کند که یک تولید کننده محصول را به بهترین شکل دریافت کند. ریچارد می‌گوید: قیمت ممکن، و می‌تواند در مقایسه با عوامل سایه‌انداز مایع تا بیش از 40 درصد باعث صرفه‌جویی در تولیدکنندگان شود. برای تکمیل داستان پایداری، آنها یک فرآیند تولید مثبت را انجام می دهند و از بسته بندی بازیافتی استفاده می کنند. به این ترتیب ما هم گلخانه و هم تجارت شما را سبزتر می کنیم.»

White Circle در هلند مستقر است و در سراسر جهان توزیع می شود. در حال حاضر، تولیدکنندگان در یونان و آلمان نتایج بسیار خوبی را با عوامل سایه انداز می بینند. همچنین، دلالان می توانند با ریچارد تماس بگیرند، زیرا او مزایای همکاری نزدیک با متخصصان باغبانی از سراسر جهان را می بیند.

“عامل سایه بان تازه توسعه یافته ما بر پایه زیستی است و آن را تبدیل به یک جایگزین پایدار برای اکثر محصولات موجود امروزی می کند. علاوه بر آن، ما می توانیم محصولات بیشتری را از آنجایی که آن را به صورت پودر توزیع می کنیم حمل کنیم. همچنین به همین دلیل، ما در حال برداشتن گام هایی در جهت پیشرفت هستیم. ریچارد هاگدورن، مدیر شرکت تازه تاسیس White Circle می گوید: مقرون به صرفه بودن و پایداری، بدون به خطر انداختن کیفیت. این شرکت با محصولات Sunless خود، عوامل سایه‌انداز جدید را به شکل پودر به تولیدکنندگان در سراسر جهان ارائه می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر:
ریچارد هگدورن
دایره سفید
[email protected]
www.whitecircle.nl



منبع

کاهش استرس
ریچارد هگدورن که به لطف بیش از 15 سال تجربه در این صنعت، این صنعت را مانند جیب خود می شناسد، ادامه می دهد: کاهش دما در روزهای گرم تابستان، سطوح استرس را برای محصولات کاهش می دهد، که استانداردی برای اندازه گیری موفقیت عوامل سایه انداز است. بخش اکنون، او انرژی خود را در شرکت تازه تاسیس White Circle، تولید کننده و توزیع کننده عوامل سایه انداز زیستی برای گلخانه ها صرف می کند. “بدون آفتاب، درصد سایه بالایی برای محصولات شما ایجاد می کند. برای جلوگیری از تلفات تولید، باید محصول خود را در برابر آفتاب سوزان در طول روزهای گرم تابستان محافظت کنید. منحصر به فرد SunLess، محصول کلیدی ما، این است که پایه زیستی و توسعه یافته با مواد طبیعی است. عناصر.” محصولات دیگر در محدوده SunLess عبارتند از Sunless Premium (حتی شفاف تر در صورت خیس شدن) و Sunless Dark با سایه های بسیار سنگین. تمام محصولات را می توان به راحتی با پاک کننده Sunclean که مجموعه Sunless را کامل می کند پاک کرد. “به این ترتیب، یک پرورش دهنده در روزهای تاریک تر دوباره از تمام مزایای طبیعت بهره مند می شود.”