فروشگاه های مواد غذایی گل های خود را از کجا تهیه می کنند؟

ادامه مطلب را در civil-times.com بخوانید



منبع

برخی از زنجیره‌های خرده‌فروشی از چندین تامین‌کننده در طول سال استفاده می‌کنند. یکی از سخنگویان Ingles در ایمیلی گفت: Ingles Markets فقط از پرورش دهندگانی استفاده می کند که مالک مزارع هستند، که این کار شخص ثالث را قطع می کند. «گاهی اوقات، در صورت لزوم از منابع دیگری استفاده می کنیم. اکثر مزارع، صرف نظر از منطقه، به کشت گلخانه ای دسترسی دارند و به گل های تازه اجازه می دهند در تمام طول سال در دسترس باشند.

نمایندگان Ingles Markets، Publix Super Markets و Whole Foods Market مروری کلی از نحوه و مکان این شرکت‌ها ارائه تازه‌ترین مجموعه‌های گل خود را در طول سال، حتی در فصول سردتر ارائه کردند.

اینگلز که در کوهستان سیاه تأسیس شده است، بیشتر گل های خرده فروشی خود را از چندین مزرعه مختلف در آمریکای جنوبی، هلند و سراسر ایالات متحده دریافت می کند. گیاهان گلدانی از چندین مزرعه در کانادا، میشیگان، نیومکزیکو، فلوریدا و هلند تهیه می شوند. .

مانند سایر محصولات موجود در قفسه ها، خواربارفروشی ها با چندین تامین کننده کار می کنند تا بخش های گل خود را ذخیره کنند. در مورد گل ها، آنها ممکن است از ایالت های مختلف ایالات متحده یا تا هلند یا آمریکای جنوبی آمده باشند.