فروش اقساطی مبلمان و سرویس خواب بدون پیش پرداخت و کارمزد گالری مبل سید کاشان | mobleseyed

مبل آرش واقع در بلوار چمران با شرایط استثنایی اقدام به فروش قسطی انواع سرویس چوب، مبلمان، سرویس خواب، میز ناهار خوری و … می نماید. در مجموعه مبلمان سیب شرایط خرید مبلمان و پرداخت اقساطی بدون نیاز به ضامن با سقف خرید نامحدود برای تمامی کشور فراهم است و مشتریان می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین برای خرید قسطی مبل سیب اقدام کنند. در این روش شما می توانید به راحتی و بدون پیش پرداخت و تنها با استفاده از چک صیاد مبل مدنظرتان را سفارش دهید و به صورت اقساطی در یک بازه 1 الی 12 ماهه پرداخت کنید. لازم است که اشاره کنیم به مبلغ اقساط سود تعلق می گیرد که میزان سود ماهیانه 1.5 درصد است و به صورت از دم قسط می باشد. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط مرکز فروش مبل آنلاین، فروش مبل قسطی برای بازنشستگان است.

چارچوب‌های مبل نیز تماما از چوب مرغوب با قطر دو و نیم تا سه توسط استادکار مجرب ساخته شده و پایه‌‌ها و قطعات اضافی برای استحکام چارچوب‌ها به کار می‌رود. این اقدامات باعث می‌شود که علی‌الخصوص مبل های 2 و 3 نفره تحمل وزن و استحکام بالاتری داشته باشند و چارچوب مبل اصطلاحا به صدا نیافتد. پارچه‌های رومبلی نیز در حال حاضر از کارخانه اُیاز ایران که بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه در تولید پارچه‌های رومبلی است، خریداری می‌شود. در کارگاه نامیراکالا برای نشیمن مبل از ابر 35 کیلویی ویژه و برای تکیه‌گاه از ابر 30 کیلویی استفاده می‌شود که تا 5 سال گارانتی کارخانه دارد. بر روی ابر نیز لایه لایکو قرار می گیرد که باعث لطافت نشیمن و افزایش عمر مبلمان می‌شود.

شرایط فروش اقساطی مبلمان

طرح‌ها و پارچه‌های مبلمان از برندی به برند دیگر متفاوت است و برندها محصولاتی تولید می‌کنند که می‌تواند برای هر کاربری جذاب باشد. عواملی که تنوع را افزایش می‌دهد، گزینه‌های مختلف رنگ، تفاوت‌های طراحی و مواد تولیدی آنها است. قیمت مبلمان برای خرید مبل قسطی بدون چک نیز مطابق با این ویژگی‌ها متفاوت است. تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد و هر چقدر مبلغ فاکتور شما بیشتر باشد تعداد اقساط هم اضافه می شود.

خرید اقساطی مبل راحتی

برای استفاده از این تسهیلات خرید باید در بانک آینده حساب داشته یا نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایید. در حال حاضر استفاده از چک برای ضمانت امکان پذیر نمی باشد. تمامی اتصالات و پایه‌های مبلمان نیز از اجناس مرغوب بازار انتخاب و خریداری می‌شود تا کیفیت خود را حفظ کنند و رنگ آن‌ها از بین نرود.

مدارک لازم برای دریافت اعتبار از لندو:

عده ای از فروشندگان با تحمیل این شرایط به مشتری، هزینه های اضافی را در قالب سود ماهانه و کارمزد از مشتری مبل اقساطی برای بازنشستگان دریافت می کنند. در صورت خرید از چنین مراکزی، ناچار به پرداخت مبلغی بیشتر از قیمت واقعی مبلمان به فروشنده خواهید شد. این در حالی است که خرید اقساطی از مراکز معتبر، هیچ هزینه اضافی برای خریدار نخواهد داشت.

  • بلکه تمام بازنشستگان کشوری، لشکری، تأمین اجتماعی و … می توانند از این طرح های متنوع استفاده نمایند.
  • خيلي از شما و مجموعتون ممنونم كارتون عالي بود حقيقتش فكر نمي كردم به موقع برسونيدش و ميوفته براي بعد از عروسيم اما دو روز زودتر هم بهم رسيد ميزم.
  • © تمامی مطالب، عکس ها و… متعلق به سایت سوفا مبل (sofamobl.com) می باشد.
  • اقساط مبلمان از یک ماه پس از تحویل شروع شده ولی شما می توانید از آن به بعد با توجه به شرایط و مشاوره کارشناسان ما پرداخت اقساط خود را انجام دهید.
  • بر روی ابر نیز لایه لایکو قرار می گیرد که باعث لطافت نشیمن و افزایش عمر مبلمان می‌شود.
فروش اقساطی مبلمان و سرویس خواب بدون پیش پرداخت و کارمزد گالری مبل سید کاشان | mobleseyed