فروش انواع محصولات هایک ویژن فروشگاه برقچی | asilight

بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 4 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول p4 استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد. همچنین هرچقدر تعداد پیکسل ها در ماژول بیشتر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر است. به طور میانگین قیمت ماژول P2.5 indoor با مشخصات گفته شده در بازار به فروش می رسد. ماژول ها در چندین سایز مختلف تولید می شوند، ابعاد ماژول و همچنین دات پیچ آن از عوامل تعیین کننده ی قیمت در این محصول است. بهترین فاصله دید برای وضوح تصویر عالی از این نوع ماژول، 2.5 متر می باشد در واقع در زمانیکه فاصله ی ماژول از بیننده کم باشد بهتر است از ماژول p2.5 استفاده شود تا وضوح تصویر عالی را برای بیننده به ارمغان آورد.

پکیج10 دوربین 5 مگاپیکسلی هایک ویژن

این شرکت باهدف ارائه جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات روز دنیای ‌فناوری اطلاعات و شبکه تصمیم گرفت به بخشی از نیازهای روبه رشد کاربران خانگی، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های تجاری پاسخ دهد. این شرکت به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان محصولات هایک ویژن، با بروزترین محصولات این شرکت شما را برای انتخاب بهترین نوع تجهیزات شبکه راهنمایی می‌کند. در وبسایت هایک سنتر سعی بر آن بوده است تا تمامی اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین سیستم مداربسته در دسترس مشتریان گرامی باشد. مشتریان عزیز می توانند برای آشنایی با محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات به مطلب فروشگاه هایک ویژن مراجعه نمایند. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات، نحوه خرید، خدمات نصب و … به صفحه تماس نمایندگی هایک ویژن تهران مراجعه شود. دستگاه ضبط DVR از محصولات هایک ویژن مدل DS-7204HQHI-K1، با کیفیت 3 مگا پیکسل، دارای 4 دوربین (4 کانال)،1 هارددیسک و نهایت ظرفیت 6 ترابایت می‌باشد.

هایک ویژن معروف ترین شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی در دنیا است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مداربسته هایک ویژن و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن کار خود را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در دو دهه توانسته است به بزرگترین تولید کننده دوربین های مداربسته نظارتی در دنیا تبدیل شود. جهت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با بهترین کیفیت، می بایست به نمایندگی هایک ویژن مراجه کنید. خرید دوربین هایک ویژن از نمایندگی معتبرخیالتان از کیفیت و اصالت محصول آسوده می کند. دراین مطلب، معتبرترین نمایندگی دوربین‌های مداربسته برند هایک ویژن و جزئیات خواندندنی از دوربین‌های حرفه‌ای این برند خدمت شما معرفی می‌شود، چنانچه شما نیز قصد خرید دوربین مدار بسته از نمایندگی هایک ویژن را دارید با ما…

دوربین‌های تحت شبکه IP

در این مقاله ضمن معرفی دسته‌بندی کلی محصولات این شرکت، چند نمونه از محصولات هایک ویژن را معرفی و شما را با لیست قیمت محصولات هایک ویژن آشنا می‌کنیم. به دلیل وجود طیف گسترده‌ای از این محصولات، از هر نوع محصول تنها دو نمونه معرفی می‌شود. این رقابت در رده محصولات نظارت تصویری برگزار گردید که هایک ویژن برای دوربین مدل DS-2cd6810F/C از سری محصولات Deep in View خود موفق به کسب این جایزه شد.

دوربین‌های جدید هایک ویژن

در سال ۲۰۱۸ تا کنون شرکت هایک ویژن Hikvision توانست از فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی سود بسیار زیادی را به دست آورد، محصولات برند هایک ویژن بخصوص دوربین های مداربسته در جهان فروش خیلی هایک ویژن | HIKVISION زیادی داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2421G0-IW، این دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل، از سری محصولات تحت شبکه است. با اتصال این دوربین به مودم بدون نیاز به هیچ تجهیزات دیگری امکان ثبت وقایع وجود دارد.

  • به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هایک ویژن، این شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا است.
  • خرید و فروش دوربین مدار بسته در سال های اخیر در ایران بسیار رواج یافته است.
  • محصولات هایک ویژن آنقدر متنوع و کاربردی هستند که می توانند در هر پروژه و کاربردی مورد استفاده قرار گیرند.
فروش انواع محصولات هایک ویژن فروشگاه برقچی | asilight