فروش سالم تعطیلات پیش‌بینی می‌شود زیرا مصرف‌کنندگان در مسیر بادهای معکوس اقتصادی قرار دارند

جک کلینهنز، اقتصاددان ارشد NRF، گفت: «این چرخه فصل تعطیلات چیزی جز معمولی نیست. «پیش‌بینی تعطیلات NRF فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیرد، اما چشم‌انداز کلی به طور کلی مثبت است زیرا اصول مصرف‌کننده به حمایت از فعالیت اقتصادی ادامه می‌دهد. علیرغم سطوح بی سابقه تورم، افزایش نرخ بهره و سطح پایین اعتماد، مصرف کنندگان در مخارج خود ثابت قدم بوده و در صندلی راننده باقی مانده اند.

NRF انتظار دارد خرده فروشان بین 450000 تا 600000 کارگر فصلی را استخدام کنند. این در مقایسه با 669800* استخدام فصلی در سال 2021 است. برخی از این استخدام ها ممکن است تا ماه اکتبر کشیده شده باشد زیرا بسیاری از خرده فروشان مشتاق هستند نیروی کار خود را تکمیل کنند تا تقاضای افزایش یافته مصرف کننده را برآورده کنند.

NRF انتظار دارد که فروش آنلاین و سایر فروش های غیر فروشگاهی، که در کل گنجانده شده است، بین 10 تا 12 درصد افزایش یابد و بین 262.8 میلیارد دلار تا 267.6 میلیارد دلار افزایش یابد. این رقم در مقایسه با 238.9 میلیارد دلار در سال گذشته، که شاهد رشد فوق‌العاده‌ای در کانال‌های دیجیتال بود، زیرا مصرف‌کنندگان برای رفع نیازهای تعطیلات خود در طول همه‌گیری به خرید آنلاین روی آوردند، افزایش یافته است. در حالی که تجارت الکترونیک همچنان مهم باقی خواهد ماند، انتظار می رود خانوارها نیز به خرید در فروشگاه و تجربه خرید سنتی تر در تعطیلات برگردند.

متیو شای، رئیس و مدیرعامل NRF گفت: «در حالی که مصرف‌کنندگان فشار تورم و قیمت‌های بالاتر را احساس می‌کنند، و در حالی که طبقه‌بندی مستمر با هزینه‌ها و رفتار مصرف‌کننده در میان خانوارها در سطوح مختلف درآمد وجود دارد، مصرف‌کنندگان انعطاف‌پذیر هستند و به تجارت ادامه می‌دهند.» در مواجهه با این چالش‌ها، بسیاری از خانوارها هزینه‌های خود را با پس‌انداز و اعتبار تکمیل می‌کنند تا بالشتکی ایجاد کنند و در نتیجه فصل تعطیلات مثبتی داشته باشند.»

در حالی که خرده فروشان با چالش های زیادی روبرو هستند، یکی کاملاً از دست آنها خارج است. آب و هوا، مانند همیشه، نقش مهمی در خرده فروشی تعطیلات دارد. اداره ملی اقیانوسی و جوی دمای گرمتر از حد متوسط ​​را برای جنوب غربی، سواحل خلیج‌فارس و ساحل شرقی پیش‌بینی می‌کند که بخش بزرگی از جمعیت ایالات متحده را پوشش می‌دهد، اما شرایط مرطوب‌تر و برفی‌تر برای بخش‌هایی از لایه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر:
اطلاعات ملی خرده فروشی
www.nrf.com



منبع

در مواجهه با این چالش‌ها، بسیاری از خانوارها هزینه‌های خود را با پس‌انداز و اعتبار تکمیل می‌کنند تا بالشتکی ایجاد کنند و در نتیجه فصل تعطیلات مثبتی داشته باشند.»

انتظار می‌رود هزینه‌های تعطیلات حتی با وجود چالش‌های تورمی اخیر سالم باشد، زیرا فدراسیون ملی خرده‌فروشی امروز پیش‌بینی کرد که فروش خرده‌فروشی تعطیلات در ماه نوامبر و دسامبر بین 6 تا 8 درصد در سال 2021 رشد خواهد کرد و به بین 942.6 میلیارد دلار تا 960.4 میلیارد دلار خواهد رسید. فروش تعطیلات سال گذشته 13.5 درصد نسبت به سال 2020 رشد کرد و به 889.3 میلیارد دلار رسید که رکوردهای قبلی را شکست. فروش خرده فروشی تعطیلات در طول ده سال گذشته به طور متوسط ​​4.9٪ افزایش یافته است، با هزینه های همه گیر در سال های اخیر سود قابل توجهی را به همراه داشته است.

نظرات Kleinhenz منعکس کننده داده های مصرف کننده NRF است که نشان می دهد مصرف کنندگان در اوایل دهه گذشته خرید تعطیلات خود را آغاز کرده اند تا بودجه خود را تقسیم کنند و از استرس خرید تعطیلات جلوگیری کنند. طبق نظرسنجی سالانه NRF که توسط Prosper Insights & Analytics انجام شد، امسال با توجه به نگرانی‌ها در مورد تورم، 46 درصد از خریداران تعطیلات گفتند که قصد دارند تا قبل از نوامبر خرید کنند. با این حال، مصرف کنندگان قصد دارند به طور متوسط ​​832.84 دلار برای هدایا و اقلام تعطیلات مانند تزئینات و غذا خرج کنند که مطابق با میانگین ده سال گذشته است.

Kleinhenz گفت: «فصل خرید تعطیلات اوایل امسال آغاز شد – روند رو به رشدی در سال‌های اخیر – زیرا خریداران نگران تورم و در دسترس بودن محصولات هستند. «خرده‌فروشان به این تقاضا پاسخ می‌دهند، زیرا شاهد چندین رویداد عمده خرید برنامه‌ریزی شده در ماه اکتبر بودیم. در حالی که این ممکن است منجر به کاهش فروش برخی از آنها شود، ما انتظار داریم که در ماه های باقی مانده شاهد معاملات و تبلیغات ادامه دار باشیم.