“فروش همه کانال فرصت های بیشتری برای دستیابی به مصرف کنندگان ارائه می دهد”

برای اطلاعات بیشتر:
گلخانه های مترولینا
www.metrolinagreenhouses.com



منبع

افزایش بزرگ در تجارت DTC در پوینستیا
گلخانه های مترولینا نیز با انجام سفارشات از طریق وب سایت های شرکای خرده فروشی خود، مستقیماً برای مصرف کنندگان ارسال می کند. امسال، آنها شاهد افزایش زیادی در تجارت مستقیم به مصرف کننده (DTC) خود در poinsettias بوده اند. 98.2 درصد افزایش یافت! در اینجا، مصرف‌کنندگان از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی ما خرید می‌کنند و سپس محصول را مستقیماً به خانه‌هایشان ارسال می‌کنند. این برنامه به ساخت خود ادامه خواهد داد و به یکی دیگر از مراکز فروش پوینستیا تبدیل شده است.

چالش ها
VanWingerden توضیح می دهد که یکی از چالش های اصلی امسال آب و هوا بوده است. “در حالی که انتظار ندارید مانند اقلام بهاری روی پوینستیا تاثیر زیادی بگذارد، اما امسال در مقایسه با هر سال دیگری در پنج سال گذشته، هوای بسیار تاریک، بارانی و ابری داشتیم. این بر ترافیک فروشگاه‌ها، به ویژه زنجیره‌های بهبود خانه تأثیر گذاشته است.» چالش دیگر این بود که آنها باید پیش بینی های خود را دوباره تنظیم می کردند. پس از دو سال رشد عالی، ما مجبور شدیم پیش‌بینی‌ها را برای مطابقت با فروش ثابت امسال تنظیم کنیم.

قیمت های بالاتر – بر تقاضا تأثیر نمی گذارد
وقتی در مورد قیمت‌ها صحبت می‌کند، VanWingerden به ما می‌گوید که قیمت‌ها بالا رفته‌اند، اما به نظر نمی‌رسد این افزایش باعث کاهش مصرف‌کننده شود. «همانطور که امسال در کالاهای زنده معمول بود، قیمت پوینستیا در اکثر فروشگاه‌ها افزایش یافت. می بینیم که میانگین کلی قیمت در سال جاری در اکثر سایزها حدود 7 تا 8 درصد افزایش یافت. به نظر نمی‌رسد که این موضوع باعث کاهش مصرف‌کننده شود، زیرا اکثر بهترین سایزهای امسال پوینستیاهای سایز متوسط ​​تا بزرگ بودند.

قرمز و سفید پوانستیا مخلوط در گلخانه.

در سمت چپ: قرمز و سفید مخلوط. در سمت راست: ترکیب کاسه شاخ و برگ.

پوینستیاهای محبوب
Poinsettia قرمز سنتی هنوز هم محبوب ترین است، اما در طول سال ها، VanWingerden شاهد افزایش تقاضای رنگ ها و ترکیب های دیگر بوده است. پوینستیاهای نقاشی شده، به ویژه آبی، یک سال قوی دیگر را پشت سر گذاشتند و همچنان سریعتر از رده “متوسط” رشد می کنند. در حالی که هنوز یک آیتم خاص است، از آنجایی که ما رنگ های مناسب را برای رانندگی پیدا می کنیم، قدرت ماندگاری داشته است. علاوه بر این، پوانستیاهای مخلوط قرمز و سفید (هر دو قرمز و سفید در یک گلدان/ترکیب یکسان) به عنوان درصدی از مخلوط، به خصوص در اندازه های بزرگتر به رشد خود ادامه می دهند. در نهایت، ترکیب کاسه شاخ و برگ (یک پوانستیا که توسط چهار گیاه از پنج گیاه شاخ و برگ در یک کاسه ظرف احاطه شده است) به عنوان بخشی از مخلوط به رشد خود ادامه می دهد. این یک برنامه 50000 واحدی در سال 2017 بود و اکنون یک برنامه 200000 واحدی برای ما در سال 2022 است.

تقاضا – پس از دو سال افزایش کاهش یافت
VanWingerden توضیح می دهد که طی دو سال گذشته، تقاضا برای پوینستیا به طور قابل توجهی افزایش یافته است، اما در سال جاری کاهش یافت. تقاضای Poinsettia در سال 2020 18 درصد و در سال 2021 17 درصد افزایش یافت. امسال با حفظ رشد فروش 2020 و 2021 کاهش یافت، اما امسال بازار را بیشتر گسترش ندادیم.


منپونستیا آبی رنگ شده

عکس ها از گلخانه های مترولینا گرفته شده است.

برای گلخانه های مترولینا، فصل حمل و نقل poinsettia به پایان رسیده است. هفته گذشته، در 9 دسامبر، آخرین پوینستیا از گلخانه ها خارج شد. پس وقت آن است که تأمل کنیم. Abe VanWingerden، مدیر عامل شرکت در مهدکودک، با عملیات ایالات متحده در هانتسویل – کارولینای شمالی، و یورک – کارولینای جنوبی، در مورد تقاضا، چالش‌ها و افزایش بزرگی که مترولینا در ارتباط مستقیم به مصرف‌کننده (DTC) خود مشاهده می‌کند، اطلاعات بیشتری به ما می‌دهد. ) کسب و کار.

فصل
Metrolina Greenhouses در 180 هکتار – 8 میلی متر فوت مربع – از تولیدات فضای گلخانه ای گرمایشی خود، پوینستیا تولید می کند. مترولینا معمولاً حمل و نقل پوینستیا را در حدود 10 نوامبر هر سال آغاز می کند و فروش تا 24 دسامبر انجام می شود و آخرین هفته در نوامبر و هفته اول دسامبر به عنوان هفته های اوج در نظر گرفته می شود. “به جز هر گونه سفارش خاص (کلیساها/سازمان ها)، ما دوست داریم تا 10 دسامبر به طور کامل ارسال شود، بنابراین تیم های ما برای تمرکز بر فروش زمان در فروشگاه دارند. ما امسال را در 9 دسامبر به پایان رساندیم.