فروش چمن سخت تر می شود، زیرا صاحبان خانه شروع به ترجیح دادن گل می کنند

چمن ها همچنان آمریکایی ها را قطبی می کنند. سنت‌گرایان به فضاهای زمردی تزئین‌شده جایزه می‌دهند و محیط‌بانان آن‌ها را به‌عنوان بیابان‌های زیست‌محیطی «که مقادیر بیش از حد آب و آفت‌کش‌ها را جذب می‌کنند» می‌دانند. همانطور که نیویورک تایمز گزارش داد، یک زوج مریلند پس از اینکه از آنها خواسته شد یک باغ گرده افشان را به چمنزار تبدیل کنند، از انجمن خانه خود شکایت کردند. این زوج که بیش از 60000 دلار برای دفاع از باغ خود هزینه کردند، نه تنها برنده شدند بلکه قانون ایالت را تغییر دادند.

از آنجایی که جمعیت حشرات، پرندگان و زنبورها در حال کاهش است، ایجاد یک باغ دوستدار گرده افشان می تواند کمک کننده باشد. اما انجمن های صاحب خانه، که حدود 74 میلیون نفر را در سراسر کشور اداره می کنند، می خواهند از ارزش های خانه با داشتن یکنواختی و ظاهر ثابت در بن بست خود محافظت کنند. علاوه بر این، همانطور که تایمز گفت، انجمن‌ها می‌توانند همه چیز را از رنگ‌های رنگ خانه گرفته تا محل حلقه‌های بسکتبال در راهرو تعیین کنند.

مری کاترین کوکران، مدیر سابق قانونگذاری نماینده ایالت مریلند، تری ال. هیل، نماینده ایالتی مریلند، یک دموکرات که از این قانون حمایت کرده است، به تایمز گفت: قانون مریلند اولین قانونی در کشور است که کنترل انجمن مالکان خانه را بر حیاط های دوستدار محیط زیست محدود می کند. این اقدام مورد حمایت دو حزبی قرار گرفت، تقریباً با اتفاق آرا تصویب شد و در اکتبر 2021 به قانون تبدیل شد.

این زمانی اتفاق افتاد که جانت و جف کراچ از کلمبیا، پس از شکایت یکی از همسایه‌ها از حیاط خانه‌شان، خود را در تیررس انجمن صاحب خانه‌هایشان دیدند.

مقاله کامل را در www.flowerpowerdaily.com بخوانید.



منبع

طبق اعلام فدراسیون ملی حیات وحش، در سال 2020، افزایش 50 درصدی در ایجاد باغ های حیات وحش مشاهده شد. تعداد فزاینده ای از محلات و ایالت ها قوانین سازگار با گرده افشان را وضع می کنند. در سال 2020، تیلور موریسون، یک شرکت بزرگ خانه سازی، با فدراسیون ملی حیات وحش در طرحی برای کاشت گونه های بومی در جوامع خود در سراسر کشور شریک شد. این یک خبر عالی است.