فروش گیاه چهارشنبه در سالزبری به نفع برنامه گلخانه مدرسه

مقاله کامل را در www.wbtv.com بخوانید.



منبع

فروش ویژه گیاه در این چهارشنبه، 14 دسامبر، در دبیرستان هندرسون مستقل در سالزبری برگزار خواهد شد. عواید حاصل از آن به نفع برنامه گلخانه ای مدرسه خواهد بود.

هانباریر افزود: «دانش آموزان همگی در حوزه های خود، به روش های خاص خود برتر بودند و روحیه بسیار خوبی دریافت کردند. “ما امسال تعداد زیادی فرزند خوانده در مدرسه داریم، و این برنامه برای آنها فوق العاده بوده است. آنها مشتاق بودند تا یک لیست کامل از ایده ها در مورد چگونگی بهبود و جذب مشتریان بیشتر در هفته آینده ایجاد کنند. من فکر می کنم ما تعدادی داریم. کارآفرینان خوب و رهبران تجاری در دستان ما هستند!

فروش از ساعت 10 صبح تا ظهر چهارشنبه انجام می شود. این مدرسه در 1215 N. Main St. در سالزبری واقع شده است.

اشلی هانباریر از Happy Roots گفت: “ما در طول کلاس برای خرید تعطیلات و برای دانش آموزانی که واقعاً جنبه خرده فروشی و کارآفرینی چیزها را تجربه کنند، گلخانه را باز کرده ایم.” دانش‌آموزان در هر کلاسی روی این کار کار کرده‌اند. از کاشت و تکثیر، تزئینات، طراحی گرافیک، بازاریابی، تبلیغات، قیمت‌گذاری، خوشامدگویی به مشتریان، معاملات، شمارش معکوس تعویض، پختن میان‌وعده‌های رایگان و مهمان‌نوازی. آنها هیجان زده بودند که 130 دلار به دست آورند. تنها در دو ساعت از اولین فروش کارخانه خود، آنها از رفتار و خدمات مشتریان خود تمجیدهای زیادی دریافت کردند و حتی پس از حمل گیاهان به خودروهای مشتریان نکاتی را ارائه کردند.”