“فعالیت M&A در بخش گلکاری پس از دوره طولانی رشد مداوم تثبیت می شود.”

به دلیل افزایش قیمت انرژی، مشکلات زنجیره تامین، اعتماد پایین مصرف‌کننده، کاهش منابع مالی موجود برای معاملات M&A و عدم اطمینان نسبت به چشم‌انداز کوتاه‌مدت بازار، شرکت‌ها برای مشارکت در M&A تردید بیشتری داشتند و بازار عمومی سرد شد. .

پس از دوره‌ای که در آن سرعت ادغام در میان شرکت‌های گل‌کاری به اوج‌های جدیدی رسید، شرایط فعلی بازار، سرعت ادغام را تثبیت کرده است.

با این حال، شرکت‌های گل‌کاری به شکل‌گیری مشارکت استراتژیک با همتایان صنعت و سرمایه‌گذاران مالی ادامه داده‌اند. بر اساس این پویایی، Oaklins 49 تراکنش در بخش گلکاری را در نیمه دوم سال 2022 شناسایی کرده است که در مقایسه با 56 معامله مشاهده شده در نیمه اول سال کمتر است، اما همچنان در مقایسه با 43 معامله مشاهده شده در نیمه دوم سال 2021 بسیار بیشتر است. .

در حالی که صنعت گل‌کاری بیش از سایر بخش‌ها تحت تأثیر چالش‌های سال 2022 قرار گرفته است، فعالیت M&A نسبتاً ثابت باقی مانده است که نشان می‌دهد روند ادغام در این بخش قوی است. بنابراین، Oaklins انتظار دارد در آینده نزدیک شاهد تداوم فعالیت M&A باشد. فرانک د هک، متخصص باغبانی Oaklins.

بر اساس شرایط فعلی بازار، Oaklins انتظار دارد که بازار M&A در نیمه اول سال 2023 نسبتاً کند باقی بماند. با این حال، با عادت کردن افراد، سازمان ها و بازارهای جهانی به واقعیت جدید، Oaklins انتظار دارد که شاهد افزایش فعالیت M&A در بازارهای جهانی باشیم. نیمه دوم سال 2023

برای اطلاعات بیشتر:
اوکلینز
oaklins.com



منبع