“فناوری های ما به کشاورزان در شرایط خشک کمک می کند”

تلاش برای رشد محصولات تازه در بیابان، تیم RedSea را نه تنها بینش و دانش داشت، بلکه منجر به نوآوری های فنی نیز شد. با این محصولات که با نام RedSea شناخته می شوند، اکنون به دنبال کمک به تولیدکنندگان بیشتری در سراسر جهان هستند. در حال حاضر، آزمایش‌هایی با سقف گلخانه مسدودکننده گرما و حسگرهای آن‌ها در آلمریا، اسپانیا، و همچنین در مصر و خاورمیانه انجام می‌شود.

ما می بینیم که میلیون ها هکتار در حال حاضر برای کشاورزی مناسب نیستند. با این حال، آنها می‌توانند با استراتژی و تکنیک‌های مناسب به این شکل باشند. با تجربه رشد در مناطق خشک، او اکنون به RedSea کمک می کند تا تکنیک های خود را در مناطق مختلف مانند مراکش، اسپانیا و خاورمیانه، اما همچنین ایالات متحده و مکزیک گسترش دهد. این امر نه تنها از میلیون‌ها کیلومتر سفر جلوگیری می‌کند، بلکه نیازمندی‌های کشورهای دارای تولید داخلی را نیز تثبیت می‌کند.»

با راه حل های خود، تیم بر مقرون به صرفه بودن تمرکز می کند. “به عنوان RedSea، ما بسیار آگاه هستیم که اقتصاد ما ممکن است روی محصولات گران قیمت کار کند. در عین حال، شما به راه حلی نیاز دارید که بتوان آن را به راحتی مقیاس بندی کرد تا واقعاً از نوع کالایی محصولات بهره مند شود. به همین دلیل است که ما اطمینان می‌دهیم که راه‌حل‌های ما می‌توانند به راحتی اعمال شوند. به هر حال، یک راه حل برای تأثیرگذاری باید مقرون به صرفه باشد.» به عنوان مثال، نانو مواد مسدود کننده حرارت توسعه یافته را می توان در پلی کربنات ها و مش های مورد استفاده در گلخانه ها ترکیب کرد. ما می بینیم که آن تورها و تونل ها بخش عمده کشاورزی حفاظت شده را تشکیل می دهند. پرورش دهنده برای بهبود کشت خود به تنظیمات یا تغییرات زیادی در ساختارها نیاز ندارد – آنها فقط می توانند ورق ها را تغییر دهند. حسگرهای آنها هم همینطور است: به گفته سیمون، آنها مقرون به صرفه، سازگار با آب و هوا و پایدار هستند. حسگرهای ما با این معیارها مطابقت دارند. ما این را از امکانات خود می دانیم. این نرم‌افزار سازگار است و داده‌ها دلیل دیگری بر تأثیر فناوری است.»

سنسورها و سقف های گلخانه ای با مواد نانویی
در چندین مکان، از جمله آلمریا، اسپانیا، آزمایشی با حسگرهای آنها و نوآوری آنها برای سقف گلخانه آغاز شده است: یک ماده نانو که نور را وارد می کند اما گرما را نمی دهد. اخیراً این شرکت با این محصول برنده ASABE AE50 شده است. مواد نانوی اختصاصی ما تابش خورشیدی نزدیک به فروسرخ را مسدود می‌کند و به تابش فتوسنتزی فعال اجازه عبور می‌دهد. این امر از ورود درصدی از گرمای خورشیدی به گلخانه جلوگیری می کند، مصرف انرژی در سرمایش را کاهش می دهد، در مصرف آب صرفه جویی می کند و فصل رشد را در آب و هوای گرم طولانی می کند. برونو نشان می دهد که همه اینها با هم باعث رشد پایدار میوه ها و سبزیجات با کیفیت می شود. در آزمایشات اخیر ثابت شده است که سقف Iyris Heat Blocking باعث کاهش بیش از 25 درصدی قبوض انرژی و مصرف آب می شود.

«با آزمایش‌های خود، داده‌های بیشتری در مورد نحوه عملکرد محصولاتمان در این زمینه دریافت می‌کنیم و می‌توانیم به تولیدکنندگان نشان دهیم که تأثیر فناوری در منطقه آنها چقدر می‌تواند بزرگ باشد. ما باید به آنها نشان دهیم که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم، تردیدها را روشن کنیم و کاربرد آن در مناطق مختلف و مناطق آب و هوایی را تأیید کنیم. . ما می دانیم که – ما خودمان یک پرورش دهنده هستیم، نه تنها یک شرکت فناوری.



منبع

گرما و کمبود آب
فن آوری های ما در عربستان سعودی طراحی شده اند، بنابراین گرما و کمبود آب یک امر روزمره است. اما این مشکلات مختص عربستان سعودی نیست. شرایط در آن کشور بسیار شدید است، اما افزایش دما و کمبود آب چالش هایی است که تولیدکنندگان در همه جا با آن دست و پنجه نرم می کنند. اکنون ما فناوری خود را به دست تولیدکنندگان می‌رسانیم.» صحبت سیمون برایانت، مدیر مالی شرکت RedSea، مالک اسپین آف فناوری برند Red Sea Farms. او توضیح می دهد که چگونه پایداری فراتر از دلایل زیست محیطی است. “این همچنین در مورد پایداری تجاری و دوری طولانی مدت است. بسیاری از مناطق در جهان وجود دارند که در آن مدیریت نادرست است زیرا منابع کافی برای ماندن در طولانی مدت وجود ندارد. برونو درباره موریتانی در غرب آفریقا صحبت می کند. در اطراف رودخانه سنگال، شما قادر خواهید بود زیرا آب کافی وجود دارد. با این حال، به دلیل شرایط آب و هوایی سخت، هیچ کشاورزی در آنجا انجام نمی شود. و برای مثال در مصر کیفیت آب و منبع آب به دلیل شوری زیاد خوب نیست.