“فناوری پیشرفته نانوحباب به طور پایدار تولید بنفشه را افزایش می دهد”

نتایج
از زمان نصب مولد نانوحباب Moleaer، تیم هارستر چرخه رشد محصول را در بنفشه‌های خود کاهش داده است و به یک چرخه رشد ثابت 6 هفته‌ای دست یافته و تولید و سودآوری را افزایش داده است. بارت کوونبرگ، سرپرست پرورش دهنده هارستر گلخانه ها، می گوید: «استفاده از مولد نانوحباب مولیر منجر به رشد گیاهان بزرگتر و توده ریشه بیشتر شد. همچنین تکثیر ده روز تسریع شد و هفته های پایانی گلدهی ده روز کاهش یافت.

از طریق فناوری نانوحباب، هارستر غلظت DO را در آب آبیاری خود تا 21 پی پی ام افزایش داد، حتی زمانی که دمای آب افزایش یافت.

گلخانه هارستر یک گلخانه سرپوشیده با کنترل آب و هوا و پیشرفته به وسعت 15 هکتار با کنترل دمای هوا و جریان، رطوبت خاک و سایه کاملاً خودکار و تنظیم شده دارد.

معمولاً 4 تا 5 روز طول می کشد تا گیاهان از گلخانه هارستر به توزیع کنندگان ارسال شوند که ممکن است برای گیاهان سخت باشد. آنها اغلب با علائم اولیه پژمردگی وارد می‌شوند، چیزی که می‌تواند به مشتریان آسیب برساند و باعث ناراحتی مشتریان شود.

آنها همچنین توانستند مصرف کود خود را در کل گلخانه خود از EC (رسانایی الکتریکی یا اندازه گیری نمک های محلول در آب) از 1.7 تا 1.4 ppm کاهش دهند. این کاهش 18 درصدی در کود بود و به دلیل رشد بهتر ریشه و بهبود راندمان جذب مواد مغذی توسط گیاهان است.

محلول نانوحباب
ژنراتورهای نانوحباب Moleaer یک راه حل پایدار بدون مواد شیمیایی، مقرون به صرفه و پایدار برای بهبود کیفیت آب با افزایش سطح اکسیژن محلول (DO) در منابع آب آبیاری ارائه می کنند. افزایش سطح اکسیژن محلول از رشد ریشه و اکسیژن رسانی حمایت می کند و کارایی جذب مواد مغذی را افزایش می دهد. همچنین ثابت شده است که پاتوژن هایی مانند Pythium و Phytophthora را تا 90٪ کاهش می دهد و بیوفیلم ها را از سطوح حذف می کند و از آن جلوگیری می کند.

در نهایت، مشتریان هارستر همچنین متوجه مزایای فناوری نانوحباب شدند. آنها از تولید سیستم‌های ریشه‌ای سالم‌تر و گیاهان انعطاف‌پذیرتر که با آب آبیاری غنی‌شده با نانوحباب آبیاری می‌شوند، دریافتند که حتی پس از 4 تا 5 روز انتقال به توزیع‌کنندگان، گیاهان قوی‌تر و سالم‌تر می‌رسند.

هر محصول از گل ها و گیاهان زینتی در هارستر به شرایط بسیار خاصی نیاز دارد. بنابراین هر بخش از گلخانه دارای آب و هوای متفاوتی است.

برای اطلاعات بیشتر:
مولیر
[email protected]
moleaer.com



منبع

قبل از نصب مولد نانوحباب Moleaer، چرخه رشد به طور متوسط ​​7-8 هفته از Plugs بود و به طور کلی ناسازگار بود.

بهبود توسعه ریشه به طور پایدار
سلامت و کیفیت محصول از ریشه شروع می شود. رشد سالم ریشه منجر به کیفیت بهتر محصول، افزایش تولید و گیاهان انعطاف پذیرتر می شود. بارت کوونبرگ، سرپرست پرورش دهنده هارستر، به دنبال راه حل های پایدار برای بهبود رشد ریشه برای گیاهان انعطاف پذیرتر بود.