قفل دیجیتال قفل هوشمند قفل الکترونیکی کره‌ای یوکا-خانه هوشمند آکو

باز کردن قفل دیجیتالی برای هرکسی با هر سطح از معلومات دیجیتال امکان‌پذیر است. قفل‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند که نوع و همچنین امکانات آن‌ها، به نیاز کاربران وابسته است. درواقـع کافیست به کارشـناسـان و مشـاوران فنی نوع کاربری و همچنین انتظارات خود را اطلاع دهید تا بهترین انتخاب‌ها در اختیارتان قرار بگیرند.

دستگیره های دیجیتال در دو مدل محبوب پول و پوش و اهرمی در بازار موجود می باشند. درادامه سعی داریم این دو محصول را با یکدیگر مقایسه و بهترین محصول را معرفی نماییم. با فعال بودن این سیستم در صورت باز شدن درب و شکسته شدن پنجره ها به سرعت به شما هشدار داده می شود. 🔐خدمات تخصصی فوری🔓 🔑 باز کردن انواع قفل های درب چوبی و آهنی ضد سرقت و …

قفل دیجیتال Leo Max

این قفل‌ ها با امکاناتی بی نظیر و ضریب امنیتی بالا آسایش، راحتی و امنیت را با زیبایی و نوآوری خاصی به همراه دارد. قفل‌های دیجیتال مجهز به سنسورهای حرارتی به دمای بالای 60 درجه سانتی‌گراد حساس هستند و با ایجاد آتش‌سوزی در فضای داخلی ساختمان، این سنسور فعال شده و قفل به صورت اتوماتیک باز می‌شود. نکته مهم دیگری که در خصوص این سنسورها وجود دارد این است که محل قرار گیری سنسور حرارتی در قسمت داخلی ساختمان قرار دارد و حتی اگر فردی قصد فعال سازی سنسور حرارتی از قسمت بیرونی درب ساختمان را داشته باشد، قفل به هیچ عنوان از این طریق باز نخواهد شد. یادتان باشد که تنها به مشخصات جذاب یک قفل دیجیتال دقت نکنید، بلکه به فاکتورهای مهم امنیتی آن‌ها، به عنوان مواردی که رابطه مستقیمی با حفظ جان و دارایی‌های شما دارند نگاه کنید.

قفل دیجیتال قفل هوشمند قفل الکترونیکی کره‌ای یوکا-خانه هوشمند آکو

حتما می‌دانید که خرید قفل دیجیتال در هر نمایندگی فروش، حدودا یک سال ضمانت و گارانتی بی‌قید و شرط دارد. شما می‌توانید با خرید مستقیم قفل دیجیتال یوکا از نمایندگی ما در نوآوران هوشمند، از دوسال ضمانت بی‌قیدوشرط بهره‌مند شوید. گروه آمن، گردهم آمد تا رویایی که برای زندگی آیـنده می‌دید را با خانه هوشـمند برای شما به تحقق برساند.

نصب قفل دیجیتال در تهران

برندهای بسیار زیادی وجود دارند که به ساخت و تولید قفل دیجیتال مشغول می باشند اما شرکت کارن سعی داشته تا بهترین برندهای روز دنیا همچون سامسونگ، یال، گیت من، روک، زیمنس و … را برای فروش تهیه نماید. با خرید قفل الکترونیکی از کارن، یک سال گارانتی، 15 سال خدمات پس از فروش و همچنین پشتیبانی به صورت 24 ساعته دریافت خواهید کرد. همچنین شما می توانید نصب و تعمیر قفل های دیجیتالی خود را به تیم حرفه ای کارن بسپارید.

امکان استفاده در مکان های مختلف

استفاده و نصب قفل دیجیتال می تواند امنیت این محصولات را به مقدار چشم گیری افزایش دهند. از محبوب ترین مدل های قفل هوشمند می توان به قفل کارتی و قفل اثرانگشتی اشاره نمود. که یکی از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی نسل جدید برای کنترل تردد خانه یا هرجای دیگری که ورود و خروج به آن مهم است، استفاده می شود. این دستگیره‌ها، اثر انگشتی که قبلا به دستگاه معرفی کرده‌اید را شناسایی می‌کنند تا درب را باز نمایند. مزایای قفل‌های هوشمند اثر انگشتی شامل قفل کودک، سنسور هشدار سرقت و آتش‌سوزی، امکان استفاده از اثر انگشت در کنار رمز عبور و یا کارت، سیستم ضد خش و ضد شوک و … می‌باشند.

برخی از قفل های هوشمند دارای یک دوربین هستند که تصویری از افرادی که به درب دسترسی دارند ارائه می کند و یک گزارش عکس به راحتی قابل ارجاع است. امنیت یکی از مهم ترین مفاهیمی است که انسان در طول تاریخ به دنبال آن بوده است. یکی از مهم ترین روش ها برای تامین امنیت برای ساختمان ها نصب درب ورودی امن با یک قفل ضد سرقت است. مدل های مختلف قفل بیومتریک از جمله محصولات مهم و جدید در زمینه قفل های درب ورودی ضد سرقت هستند. با ما همراه باشید تا با این قفل ها و تکنولوژی مورد استفاده در آن ها قفل الکترونیکی آشنا شوید.

قفل دیجیتال یکی از بهترین گزینه برای محافظت از درب ورودی محل کار یا زندگی شما می‌باشد. هم‌اکنون در کشورهای اروپایی (سوئد، ایتالیا و اسپانیا)، کره جنوبی و همچنین چین تولید می‌شود. این برند در اروپا و آمریکا بسیار شناخته شده است و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند سیستم‌های امنیتی پیشرفته، رمزهای امنیتی، آلارم هشدار حوادث امنیتی، دسترسی‌های هوشمند به قفل و … می‌باشند. مانند هر قفل دیگری، قفل‌های دیجیتالی نیز از یک ضامن یا زبانه برای ایمن نگه داشتن درب استفاده می‌کنند. این ضامن از بخش مرکزی قفل که در بدنه درب نصب شده خارج شده و وارد چهارچوب می‌شود. آنچه که باعث ایجاد تفاوت بین یک قفل دیجیتال و یک قفل مکانیکی معمولی می‌شود؛ نحوه فعال شدن زبانه است.

۳۶ سال سن دارای ۲۰سال سابقه کار هستم بسیار منصف وباتجربه درامور برق تلفن ایفون ونورپردازی درخدمت… عملکرد و ایمنی این قفل ها نسبت به کیفیت سنسور آنها دارد که هرچه بیشتر باشد ، حساس تر و با دقت تر میشود و ایمنی را بیشتر میکند. این نوع قفل ها برعکس مورد بالا است و جریان الکتریکی باعث قفل شدن و قفل نگه داشتن درب میشود. حسگرهای با حساسیت بالا ممکن است به‌صورت ناخودآگاه قفل‌های شما را ببندند و مجبور به تعویض آنها شوید.

  • همچنین از دیگر مزایای قفل دیجیتالی می توان به برخورداری از سیستم اعلام حریق اشاره کرد.
  • سلام برای اطلاع از قیمت قفل دیجیتال با دفتر فروش به شماره ۰۲۱۸۸۰۸۴۱۶۶ تماس بگیرید.
  • استفاده و نصب قفل دیجیتال می تواند امنیت این محصولات را به مقدار چشم گیری افزایش دهند.
  • قفل هوشمند هیوندای از برق مستقیم تغذیه نمی‌شود و این موضوع باعث می‌شود در زمان قطع برق عملکرد دستگاه مختل نشود.
  • به واسطه‌ی تحریم ها یا امکان ارتباط مستقیم با سرورها وجود ندارد و یا به واسطه استفاده از ابزارهای غیر استاندارد این ارتباط امنیت خود را از دست می دهد.