مارگین پر به دفتر مرکزی جدید منتقل می شود


افتتاح خیابان محصول با Royal FloraHolland

محل
Sierteeltstraat بخشی از Aalsmeer-Oost، جدیدترین مکان توسعه Royal FloraHolland است. یک خیابان محصول جدید در پشت ساخته شده است که به ما دسترسی مستقیم به بازار و شرکای فروش خود در اروپا می دهد. این به ما امکان می دهد حتی کارآمدتر کار کنیم و حمل و نقل جاده ای ما را 50 تا 60 درصد کاهش می دهد.

دفتر مرکزی مارگین پر کاملا جدید و مجهز به تمامی گجت های مدرن می باشد. این یک محل کار الهام بخش است که در هر مرحله کاملاً با روش جدید کار هماهنگ است.

به عنوان مثال، در اسکله، پانل های هواپیما اکنون به طور کامل به طور خودکار تخلیه می شوند. گودال هایی در کف تعبیه شده است تا بشقاب ها در آن فرو بروند تا کارمندان بتوانند جعبه های گل را در ارتفاعی راحت از روی هم جدا کنند. زنجیر سرد از جلو به عقب نیز درست است، زیرا حمل و نقل و نگهداری مناسب باعث افزایش کیفیت و افزایش طول عمر گل‌ها می‌شود. در سطح اداری، ساختمان جدید نیز برای برآورده کردن جاه طلبی های رشد شرکت مجهز شده است.

راب کونینگ، مدیرعامل: “دفتر مرکزی جدید مکانی مهم است. ما می خواهیم به مشتریان خود نزدیک باشیم. بتوانیم به سرعت به نیازهای در حال تغییر پاسخ دهیم. تحویل دقیق برای طیف گسترده ما. ما به رشد خود ادامه می دهیم و باید بیشتر و کارآمدتر کار کنیم. در دفتر مرکزی جدید ما در Aalsmeer-Oost، همه چیز سر جای خود قرار می گیرد.”



منبع