مالک نهالستان هافمن پس از بیش از 40 سال در صنعت باغبانی بازنشسته می شود

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک هافمن
5520 جاده باهاما
Rougemont, NC 27572
تلفن (919) 479-6620
تلفن رایگان 1 (800) 203-8590
فکس (919) 471–3100
[email protected]
hoffmannursery.com



منبع

هافمن مهدکودک بازنشستگی مالک مشترک جان هافمن را از 1 ژانویه 2023 اعلام می کند. مهدکودک هافمن خوشحال است که جیل هافمن به عنوان رئیس و مدیرعامل باقی خواهد ماند و دیوید هافمن به عنوان معاون رئیس و مدیر عملیاتی ادامه خواهد داد.

جان با مشارکت همسرش جیل، در سال 1986 از محوطه سازی به رشد روی آورد. نهالستان هافمن در مزرعه 45 هکتاری سابق تنباکو در روستایی روژمونت، کارولینای شمالی تأسیس شد. جان شخصاً اولین محصولات خود را – علف‌ها در اندازه‌های بزرگ و تمام‌شده – در کامیون‌های اجاره‌ای تحویل داد. دیری نگذشت که هافمن ها اولین خانه حلقه ای خود را ساختند که به آنها اجازه داد تا از پیچیدگی های تولید گیاهان کوچک و آستری کار کنند.

جان به اشتراک می‌گذارد، «از 1 ژانویه 2023، من رسماً از مهدکودک هافمن بازنشسته شدم. در دهه‌های گذشته با نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و سفر به مهدکودک‌ها، باغ‌ها و مکان‌های دیگر در اطراف بسیار سرگرم بودم. جهان ملاقات با بسیاری از دوستان و همکاران بزرگ در این صنعت نقطه برجسته بیش از 40 سال گذشته برای من بوده است.

همه چیز در حال حاضر با اضافه شدن مزرعه و گلخانه تقریباً تکمیل شده در حال تغییر است – و چیزهای بیشتری در راه است. من مشتاقانه منتظر تماشای تغییر و رشد کسب و کار هستم – و به رشد چمن خوب ادامه می دهم!»

جان هافمن بیش از 40 سال در صنعت باغبانی گذرانده است. او در سال 1981 یک شرکت طراحی و نصب به نام Landscapes by Hoffman راه اندازی کرد. اندکی بعد، او علف های زینتی را کشف کرد. در دهه 1980 علف ها به طور گسترده در ایالات متحده استفاده نمی شدند. با این حال، اروپا قبلاً آنها را پذیرفته بود. جان به آلمان سفر کرد و خوش شانس بود که با پرورش دهنده فقید گیاه، ارنست پاگلز، ملاقات کرد. اشتیاق پاگلز به علف‌ها و باغ‌های پر از علف، علاقه جان را برانگیخت. جان همچنین از مربی خود، فقید JC Raulston، در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی الهام گرفت. جی سی معتقد بود که چمن ها محبوب خواهند شد و جان را تشویق کرد که به دنبال علاقه خود باشد. هر چه جان بیشتر یاد می گرفت، اشتیاق او به علف ها بیشتر می شد.

در حالی که از مهد کودک بازنشسته می‌شوم، خیلی دور نمی‌روم – انتظار دارم سال‌های آینده در نمایشگاه‌ها حضور داشته باشم و برای بازدید از مشتریان و دوستانم سفر کنم. من مشتاقانه منتظر یافتن گیاهان و ایده های جدید برای بازگرداندن به مهد کودک هستم. علاوه بر این، من فهرست بلندبالایی از پروژه‌های خانه و همچنین دو نوه جدید برای آموزش آتش‌افشانی، کمپینگ و لذت بردن از فضای باز دارم.

مدیر ارشد اجرایی دیوید هافمن می گوید: «وقتی می گویم دلم برای دیدن هر روز جان در مهد کودک تنگ خواهد شد، من به جای همه کارمندان صحبت می کنم، اما از ادامه میراث او در پرورش چمن خوب سپاسگزاریم.»

اکنون هافمن مهدکودک آستر را به مشتریان عمده فروشی در سراسر ایالات متحده و کانادا ارسال می کند. آن کامیون جعبه ای اجاره ای فقط یک خاطره دور است. یک مرکز تولید و رشد پیشرفته، مزرعه دامداری، و مناطق حمل و نقل اختصاصی به نهالستان هافمن کمک می کند تا ماموریت خود را برای تولید گیاهان با کیفیت بالا انجام دهد.