ماموریت تجاری برای ترویج صادرات گل و گیاه به سمت خرده فروشی اروپای شرقی

هیچ صف یا انتظاری تضمین نمی شود، زیرا جلسات شما پس از ثبت علاقه از قبل هماهنگ شده است.

Fresh Markets در حال حاضر مشغول جذب همان خرده‌فروشان با کیفیت بالا است که در سال 2022 شرکت کردند. ببینید کدام مراکز زنجیره خرده‌فروشی لهستانی به تجارت گل‌کاری علاقه دارند.

از روز سه شنبه، 19 سپتامبر، با بازدیدهای خرده فروشی و یک شام شبکه ای آغاز می شود. سپس در روز چهارشنبه، 20 سپتامبر، می‌توانیم قول برگزاری یک رویداد همسریابی یک روزه را در زیر یک سقف در نمایشگاه Fresh Market B2B Meeting and Trade Show 2023 بدهیم.

متخصصان گل و گیاه می‌توانند فرصت‌های رشد کسب‌وکار خرده‌فروشی را در لهستان، بالتیک، بالکان و اروپای شرقی طی یک ماموریت تجارت گل لهستان در 19 و 20 سپتامبر 2023 در ورشو، رویدادی که توسط FCI، AIPH، و Fresh Market لهستان با حمایت سفارت هلند در ورشو سازماندهی شده است، کشف کنند.

این رویداد شاخص، کارشناسان خرده فروشی گل را زیر یک سقف در مرکز همایش های Mazurkas در Ożarów Mazowiecki (6 کیلومتری مرکز شهر ورشو) قرار می دهد.

بازدیدهای حرفه ای و شام شبکه در روز اول رایگان است. رویداد Fresh Market در روز دوم بسته به اینکه بازدیدکننده، غرفه‌دار یا حامی مالی هستید، هزینه‌های متفاوتی را دریافت می‌کند. برای یک نمای کلی از دسته ها و قیمت ها، اینجا را ببینید.

آیا شما یک شرکت در زمینه تولید یا صادرات محصولات گل و گیاه هستید یا هر دو؟ آیا به تجارت با مشتریان خرده‌فروشی لهستانی، به‌روز ماندن در مورد آخرین تحولات در بازار خرده‌فروشی لهستان، یا رسیدن به شرکای تجاری فعلی لهستانی خود علاقه دارید؟ اگر چنین است، پیوستن به ماموریت تجارت گل لهستان را در نظر بگیرید. این رویداد فرصتی فوق العاده برای ارتباط با شرکت های مشهور و رهبران برند در صنعت فراهم می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
AIPH
www.aiph.org



منبع

هلند به عنوان یک کشور شریک انتخاب شده است که منجر به جمعی قوی از متخصصان صنعت گل هلند در رویداد Fresh Market امسال می شود. او خوشحال خواهد شد که شما را در مورد تمهیدات ویژه ای که برای پرورش دهندگان و بازرگانان هلندی در دسترس است مطلع کند.

هزینه پرواز و اقامت به عهده خود شرکت کننده می باشد. خواستگار ماموریت تجاری لهستان، ران ون در پلوگ، کهنه کار صنعت گل و سردبیر FloraCulture International است. او خوشحال است که با تیم Fresh Market در لهستان کار می کند و تمام تلاش خود را برای ترتیب دادن «شکوفنده ترین» جلسات هیئت تجاری انجام می دهد.