ماموریت خرید موفقیت آمیز میز تبلیغات واردات به کلمبیا

دکتر Andreas Gemaehlich، کارشناس Sourcing + Markets در بخش گل های شاخه بریده در میز تبلیغات واردات، می گوید: «ما از اینکه خدمات ما به خوبی توسط واردکنندگان اروپایی استقبال شده است، خرسندیم. “به عنوان یک طرح ترویج واردات، ما با تولیدکنندگان گل شاخه بریده که با دقت انتخاب شده اند تماس برقرار می کنیم. در ابتدای نوامبر، ما دوباره در نمایشگاه بین المللی تجارت IFTF خواهیم بود تا شرکت های شریک خود را از اکوادور، کلمبیا و کنیا و طیف وسیعی از برش های آنها را معرفی کنیم. علاوه بر این، یک ماموریت خرید دیگر به کنیا در تابستان 2023 به عنوان بخشی از IFTEX در نایروبی برنامه ریزی شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
میز تبلیغات واردات
آندریاس گمهلیچ
IPD Expert Sourcing + Markets
[email protected]
www.importpromotiondesk.de



منبع

در ابتدای ماه اکتبر، چهار خریدار از آلمان و هلند به دعوت میز تبلیغات واردات (IPD) به کشور گل هنوز ناشناخته کلمبیا سفر کردند. در پنج روز، آنها از دوازده مزرعه گل در اطراف بوگوتا و در آنتیوکیا بازدید کردند. مزارع تنوع زیادی از گل‌هایی را که کلمبیا ارائه می‌دهد، مانند گل داوودی، گچ، هیدرانسی، میخک، کراسپدیا، آستر، آلسترومریا و غیره نشان می‌دهد. علاوه بر این، خریداران اروپایی با مدیریت کیفیت ویژه محصولات کوچک و متوسط ​​آشنا شدند. شرکت های بزرگ

“آشنایی با داستان پشت محصول و شرکت برای تجارت روزانه من بسیار ارزشمند است” رابین ویشیت از “Weisheit Blumengrosshandel” انگیزه خود را برای سفر به کلمبیا با IPD توضیح داد. و کارل هاینز کرول از “Bluetenpracht” که یک سال است با “American Flowers” از Medellin کار می کند، نیز مشتاق بود: “بسیار عالی است که در نهایت از مزرعه زیبایی که ما را با گل های هندی با کیفیت بالا تامین می کند دیدن کرده و ببینیم کجا کجاست. محصولات ما از آنجا می آیند.” برنامه سفر بلندپروازانه سازماندهی شده توسط IPD همراه با سازمان توسعه صادرات ProColombia نتیجه داد: اولین سفارشات، به عنوان مثال، گل های داوودی، گل های هندی، کراسپدیا و gypsophila مستقیماً در کلمبیا قرار گرفتند و در حال حاضر در راه اروپا هستند.