مانیتور گارد جدید وای فای راه اندازی شد

اکنون با دسترسی به Edenic
اتصال به Edenic به این معنی است که پرورش دهندگان می توانند پارامترهای خود را در هر زمان و از هر مکان با برنامه Edenic بررسی کنند. راه اندازی Edenic آسان است، به این معنی که اصطکاک بسیار کمی برای اتصال وجود دارد.

بابی بارنز، رئیس نرم افزار، گفت: “ما بر ارائه یک تجربه کاربری در سطح جهانی برای مشتریان خود با سادگی و سهولت استفاده تمرکز کرده ایم. نظارت در زمان واقعی، آلارم های فوری، کنترل از راه دور و گزارش تاریخ به تولیدکنندگان امکان می دهد 24 ساعته به کارخانه‌های خود نزدیک‌تر هستند. بازخورد مشتریان در مورد Edenic بسیار مثبت بوده است و ما تلاش می‌کنیم تا به ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید برای مشتریان خود ادامه دهیم.”

بایرون آرنولد، رئیس محصول، گفت: «وای فای Bluelab Guardian و Bluelab Guardian Wi-Fi Inline یک فرصت هیجان انگیز برای تولیدکنندگان در هر مقیاسی است. تمرکز ما حفظ تمام ویژگی‌های کلیدی بود که تولیدکنندگان می‌دانند و دوست دارند – مانند کالیبراسیون ساده و LED‌های ایمن گیاهان. ما اکنون به تولیدکنندگان اجازه می‌دهیم از طریق یک اپلیکیشن موبایلی با کاربرد آسان، به داده‌های pH و رسانایی مواد مغذی در هر کجا که هستند دسترسی داشته باشند. با استفاده از Bluelab Guardian Monitor که با Edenic جفت شده است، کشاورزان با خیال راحت می دانند که مخزن آنها آنطور که باید باشد است.

برای اطلاعات بیشتر:
بلولب

www.bluelab.com



منبع

شرکت فناوری کشاورزی Bluelab امروز آخرین ارتقاء خط تولید Bluelab Guardian، Bluelab Guardian Monitor Wi-Fi (BGUSTD02) و Bluelab Guardian Monitor Wi-Fi Inline (BGUNLN02) را اعلام کرد. مانیتورها اولین نمونه در مجموعه محصولات Bluelab هستند که از اتصال اختیاری به نرم افزار Edenic از طریق شبکه Wi-Fi شما پشتیبانی می کنند.

مانیتورهای جدید همچنان دقت و قابلیت اطمینانی را ارائه می‌دهند که تولیدکنندگان از برند Bluelab می‌دانند و به آن اعتماد دارند.