ماه مزرعه تا مدرسه درک دانش آموزان را از کشاورزی افزایش می دهد


بکی گریفین، انجمن توسعه UGA و هماهنگ کننده باغ مدرسه، گفت: “هدف من برای امسال این است که تا آنجا که می توانم با معلمان بیشتری ارتباط برقرار کنم، و مطمئن شوم که آنها منابع مورد نیاز برای باغ مدرسه خود را دارند تا بتوانیم در مسیر حرکت کنیم.” (عکس از Dorothy Kozlowski/UGA)

MaryBeth Hornbeck، نماینده توسعه علوم خانواده و مصرف‌کننده (FACS) در شهرستان راکدیل، شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا در طول جشن‌های اسفناج برای کسب آن به دفتر محلی UGA Extension مراجعه کنند تا در طول ماه به نمایندگان و دانش آنها نگاه کنند.

اکتبر، ماه ملی مزرعه تا مدرسه است، و امسال دانش‌آموزان با موضوع «اسفناج برای بردن آن» بیشتر در مورد سبزی برگ‌دار که سرشار از مواد مغذی است، یاد خواهند گرفت.

ماه مزرعه تا مدرسه توسط جورجیا ارگانیکس با همکاری دانشگاه جورجیا تعاونی توسعه، و همچنین وزارت آموزش و پرورش گرجستان، وزارت کشاورزی، و وزارت بهداشت عمومی هماهنگ شده است. آنها با هم بر روی یک محصول خاص تمرکز می کنند تا به دانش آموزان در سراسر ایالت کمک کنند تا بیشتر در مورد کشاورزی و نحوه پایان غذا در بشقاب های آنها بیاموزند.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه گرجستان
www.uga.edu



منبع

گریفین گفت: “هدف من برای امسال این است که تا آنجا که می توانم با معلمان بیشتری ارتباط برقرار کنم و مطمئن شوم که آنها منابع مورد نیاز خود را برای باغ مدرسه خود دارند تا بتوانیم در مسیر درست قرار بگیریم.” ما امیدواریم که تعداد زیادی شرکت کننده داشته باشیم و همه را هیجان زده کنیم.

به گفته کیسی بوزمن، متخصص 4-H Extension، جورجیا 4-H نیز به جشن ها خواهد پیوست. برخی از جلسات قبل و بعد از مدرسه در این ماه بر روی فعالیت‌هایی مانند کاشت اسفناج، آموزش روش‌های آماده‌سازی و جابجایی ایمن، ایجاد و مزه کردن دستور العمل‌ها، بازی‌ها، و خواندن آهنگ‌هایی درباره اسفناج تمرکز خواهند داشت.

هورنبک گفت: «توسعه از بسیاری جهات، از جمله برنامه درسی، ارتباطات اجتماعی، و افرادی که در کارمندان ما هستند، منبع خوبی برای ماه مزرعه تا مدرسه است. دفاتر محلی توسعه دوست دارند در این ماه برای جشن، درس یا برنامه با شرکت کنندگان شریک شوند! بسیاری از نمایندگان FACS چیزی را جز سرگرم‌کننده و انجام شدنی کردن غذای سالم دوست ندارند و میلیون‌ها راه برای لذت بردن از اسفناج وجود دارد.

UGA Extension موادی را برای معلمان، دانش آموزان و سایر شرکت کنندگان در مورد ارزش غذایی اسفناج، نحوه کاشت و مراقبت از محصول و دستور العمل هایی برای گنجاندن آن در وعده های غذایی تهیه کرده است.

بکی گریفین، که بر برخی از جشن‌های ماه مزرعه تا مدرسه به‌عنوان هماهنگ‌کننده انجمن توسعه و باغ مدرسه نظارت می‌کند، گفت که از برقراری ارتباط با معلمان و راه‌اندازی باغ‌های مدرسه بیشتر در سال جاری هیجان‌زده است. او در حال آماده سازی عوامل توسعه برای همکاری با مدارس محلی برای ارتباط آنها با کشاورزان و منابع بوده است. با پشتیبانی Extension، مدارس همچنین به دانش آموزان کمک می کنند تا اسفناج خود را پرورش دهند.

این مطالب و بسیاری موارد دیگر را می توان در وب سایت مزرعه به مدرسه در طول ماه اکتبر یافت. 300 نفر اول که ثبت نام می کنند همچنین یک بسته رایگان دانه، خالکوبی قابل شستشو، و تقویم کاشت و برداشت در باغ مدرسه در گرجستان دریافت می کنند.

بوزمن گفت: «برنامه‌نویسی از مزرعه به مدرسه یک تناسب طبیعی در کار 4-H ما است – اسفناج یک غذای فوق‌العاده برای جشن گرفتن است. “شاید برخی از این جوانان شرکت کننده در آینده در صنعت کشاورزی کار کنند، اما همه جوانان باید اهمیت کشاورزی و کشاورزی را در جوامع خود درک کنند.”