مایک و ریچل گودر، مایک و ریچل گودر، جایزه بهترین دانش آموختگان باغبانی دانشگاه ایالتی آیووا در سال 2023 را دریافت کردند.


از چپ به راست: بارب کلاوسون، دکتر کریس کری، مایک گودر، ریچل گودر و دکتر جف ایلز.

خانواده گودرز بسیار مفتخر بودند که این جایزه را پذیرفتند و صمیمانه از قدردانی از دانشگاه خود، ISU، قدردانی کردند. اولین سخنان مایک به تیم ما در Plantpeddler این بود: “بسیار متواضعانه. از همه شما که به ما کمک کردید تا این رویا را زندگی کنیم، متشکرم.” اینگونه است که آنها همیشه سپاسگزار هستند و نه فقط از ما بلکه از همه کسانی که به آنها در ایجاد تجارت و زندگی در باغبانی کمک کرده اند.

چند نفر از همکاران ویژه از ISU این کلمات را داشتند که می‌گفتند: “مایک و ریچل نمونه‌های درخشانی از افرادی هستند که کار خود را در ISU آغاز کردند، و از این ریشه‌ها، آنها رشد کرده و یک تجارت خانوادگی شگفت‌انگیز را پرورش داده‌اند. تاجران موفق، حامیان قوی صنعت ما هستند و اکنون با کمک به دیگران در انجام همین کار به دیگران کمک می کنند. از همه ما خواسته می شود تا به نسل بعدی کمک کنیم و مایک و ریچل روحیه بازپرداخت را تجسم می کنند. ما با افتخار به آنها به عنوان اعضای بنیادی اشاره می کنیم. خانواده بزرگ ISU باغبانی.” دکتر جفری کی ایلز، استاد و رئیس گروه باغبانی.

“من مایک و ریچل گودر را بیش از 25 سال است که می شناسم. آنها قهرمانان این صنعت هستند. گودرز در آموزش دانشجویان ما در دوره های کارآموزی در Plantpeddler موثر است. آنها با اهدای مواد گیاهی به باشگاه باغبانی برای پروژه ها و پروژه ها به دانش آموزان ما کمک می کنند. فروش. مایک و ریچل همچنین مشتاق کمک به مربیان کشاورزی ما در سراسر ایالت هستند تا به جوانان در مورد گیاهان در گلخانه‌های مدرسه‌شان آموزش دهند. در خانواده باغبانی ما هستند!” بارب کلاوسون، متخصص خدمات دانشجویی و استادیار تدریس، گروه باغبانی.

برای اطلاعات بیشتر، با Plantpeddler به آدرس [email protected] تماس بگیرید.



منبع

مایک و ریچل گودر، مالکان Plantpeddler Inc، Cresco، IA، جایزه سال 2023 “دانشجویان برجسته باغبانی دانشگاه ایالتی آیووا” را در ضیافت سالانه فارغ التحصیلان که در شامگاه چهارشنبه، 6 آوریل 2023 برگزار شد، دریافت کردند.

“نمی‌توانستم دو دریافت‌کننده شایسته بیشتر جایزه فارغ‌التحصیلان برجسته‌مان را تصور کنم. آنها صرفاً قهرمانان باغبانی گلخانه‌ای نیستند – صنعتی که در آن موفقیت زیادی پیدا کرده‌اند. آنها قهرمانان کل صنعت باغبانی هستند، نه فقط در دانشگاه ایالتی آیووا، بلکه قهرمانان کل صنعت باغبانی در سراسر ایالت آیووا و فراتر از آن. اهدای این جایزه به مایک و ریچل برای قدردانی از دستاوردهای آنها به عنوان باغبان طوفان، بسیار خوشحال کننده بود.” دکتر کریستوفر جی کری، دانشیار، گروه باغبانی.