“ما با استفاده از رطوبت زدایی در انرژی صرفه جویی می کنیم و عملکرد خود را بهبود می بخشیم”

سیستم‌های رطوبت‌زدایی DryGair در تأسیسات تجاری تولید حشیش در سراسر جهان محبوب هستند و به عنوان کنترل رطوبت کارآمد و جلوگیری از کپک‌سازی شناخته شده‌اند که برای گواهی GMP بسیار مهم است.

SafriCanna یک تولید کننده شاهدانه دارای گواهی اتحادیه اروپا-GMP است که در آفریقای جنوبی مستقر است. این شرکت به بازار حشیش ممتاز می‌پردازد و محصول خود را به سراسر جهان صادر می‌کند. Chad S. در مصاحبه‌ای ویدیویی اخیر می‌گوید: «ما بیشترین افتخار را به محصول خود می‌کنیم و اطمینان می‌دهیم که محیط ما بسیار تمیز و عاری از آفات است.

با دیگر رطوبت گیرها را تجربه کنید
من در گذشته با رطوبت‌گیرهای مختلفی کار کرده‌ام، از برندهای برتر تا پایین‌ترین برند. ما در حال حاضر در اتاق دیگرمان با رطوبت‌گیرهای دیگری مواجه هستیم که گرمای زیادی ایجاد می‌کنند و انرژی زیادی مصرف می‌کنند.» چاد اشاره می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی های DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
www.drygair.com



منبع DryGair آن را بسیار ساده می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نقاط تعیین شده خود را وارد کنید و DryGair بقیه کارها را انجام خواهد داد.

از زمان استفاده از DryGair، ما شاهد پیشرفت های شگفت انگیزی در کیفیت و بازده محصول خود بوده ایم. ما توانسته ایم تعداد قالب ها را کاهش دهیم. در پایان روز، تعداد گل‌های بیشتری نسبت به قبل از اتاق‌ها استخراج می‌کنیم.»

SafriCanna برای اینکه تحت گواهینامه EU-GMP کار کند، باید قوانین سختگیرانه ای را در مورد کیفیت رعایت کند. این شامل حفظ یک محیط عاری از قالب است.

«قبل از DryGair، ما پول و انرژی زیادی را صرف کاهش رطوبت با گرمایش و تهویه کردیم. از زمانی که ما از DryGair استفاده می کنیم، توانسته ایم هزینه های انرژی خود را تا حدود 50 درصد کاهش دهیم. ما مجبور نیستیم مثل گذشته از سیستم گرمایش استفاده کنیم و اتاق را بسیار کمتر تهویه می کنیم.

حل مشکلات قالب با استفاده از DryGair
“هنگام استفاده از DryGair، ما اطمینان حاصل می کنیم که اتاق تا آنجا که می تواند مهر و موم شده است. لایه های مختلف صفحه نمایش خود را می بندیم و فن های تهویه را خاموش می کنیم. سپس تنظیمات DryGair را تنظیم می کنیم و به آن اجازه می دهیم از آب و هوای اتاق مراقبت کند. چاد توضیح می دهد. ما همچنین گاهی اوقات، زمانی که هوا ابری است، در طول روز از آنها استفاده می کنیم و نمی توانیم به طور موثر تهویه کنیم. واحدهای DG قادرند رطوبت را به سطحی که ما نیاز داریم کاهش دهند.

به منظور مبارزه با این مسائل، SafriCanna اخیراً در 2 واحد دیگر DryGair DG-12 سرمایه گذاری کرده است، پس از موفقیت 4 واحد اول خود در یک سال و نیم پیش. این شرکت در حال حاضر قصد دارد رطوبت‌گیرهای اضافی DG را در توسعه تاسیسات آتی خود ادغام کند.

DryGair راه حل خود را برای کنترل رطوبت و صرفه جویی در انرژی در GreenTech آینده در آمستردام و Cultivate در اوهایو ارائه خواهد کرد.

رطوبت منجر به کپک ها و هزینه های بیش از حد انرژی می شود
ما در ابتدای کار با رطوبت مشکل داشتیم. به دلیل بزرگی اتاق‌های گل ما و تعداد گیاهانی که داریم، رطوبت تبخیر شده از گیاهان زیاد است. چاد می گوید: اگر نتوانید رطوبت را در عصر کاهش دهید، با شیوع کپک مانند سفیدک پودری مواجه خواهید شد. این همچنین باعث شد که با گرم کردن اتاق در حین تهویه، پول زیادی را برای انرژی هدر دهیم.

“DryGair حدود 50٪ در هزینه های گرمایش ما صرفه جویی می کند”
استاد پرورش دهنده، چاد اس.، به هزینه های انرژی بالای گرمایش و تهویه و اینکه چگونه DryGair به کاهش این هزینه ها کمک می کند، اشاره می کند.