“ما بسیار مفتخریم که این جوایز RHS را ارائه می کنیم”

دی بیلس در فوریه 1983 کار تمام وقت برای تیلورز را آغاز کرد. او همیشه به عنوان سریعترین گلکاری در تیلور مشهور بوده است – هیچ کس نمی تواند او را شکست دهد. دی در بسیاری از جنبه‌های فعالیت‌های تیلور نقش داشته است، از کاشت پیاز نرگس که گل‌ها از آن در نمایشگاه گل چلسی به نمایش گذاشته می‌شوند تا بسته‌بندی پیاز گل که به خرده‌فروشان باغ در سراسر کشور می‌رود.

جان تیلور یک چهره شناخته شده در صنعت باغبانی است که به مدت 56 سال، 37 سال با تیلور و 19 سال قبل از آن با Geest Horticulture در این صنعت کار کرده است. جان در سال 1966 برای Geest به عنوان مدیر لامپ کارآموز شروع به کار کرد و در سال 1986 به تیلور پیوست و در تمام طول حرفه خود با رشد لامپ درگیر بوده است. اگرچه اکنون در شغل خود بیشتر از سالهای قبل دفتری مستقر است، اما جان هنوز در مزارع راه می رود، برداشت محصول را بررسی می کند و مرتباً در زمین آزمایشی یا در آلونک ها با دستانش روی سینی لامپ ها پیدا می شود و مراقب است. کیفیت لامپ

کوین هاینز برای اولین بار زمانی که مدرسه را ترک کرد توسط برایان تیلور استخدام شد و از آن زمان تاکنون در تیلور بوده است. او اکنون مدیر عملیات باغبانی است و مسئول، از جمله بسیاری از چیزهای دیگر، نظارت بر برداشت گل نرگس‌هایی است که در لینکلن‌شایر توسط شرکت رشد می‌کنند، چه گل‌های شاخه بریده و چه پیاز. کوین 42 سال با تیلور در ماه مه 2023 خواهد گذراند. او نه تنها راه پدرش را در کار برای تیلور دنبال کرد، بلکه هر دو پسرش نیز گاهی برای تیلور کار کرده اند.

افیا اطلاعات بیشتر:
لامپ تیلور
تلفن: +44 (0) 1406 422266
پست الکترونیکی: [email protected]
www.taylors-bulbs.com



منبع

جایزه RHS برای قدردانی از کار در صنعت باغبانی برای بیش از 40 سال است. دریافت کنندگان هر کدام یک مدال حک شده RHS و یک گواهی دریافت می کنند.

سو وینی به مدت 41 سال برای تیلورز کار کرده و نقش های متفاوتی را در بخش باغبانی ایفا کرده است و در تمام این مدت از نزدیک با دی کار کرده است. سو اخیراً مسئول انتخاب مزرعه و برداشت موفق پیاز مجموعه گل نرگس ویژه ما شده است، و اطمینان از اینکه بیش از 500 گونه سالم و جدا از یکدیگر نگهداری می شوند کار بدی نیست! متأسفانه، سو به دلیل بیماری ناخوشایند نتوانست این ارائه را انجام دهد اما توانست با تماس ویدیویی به این رویداد بپیوندد.

آدام تیلور، کارگردان Taylors Bulbs، گفت: “ما بسیار مفتخریم که این جوایز RHS را به قدردانی از مشارکت های دی، سو، کیو و جان در صنعت باغبانی ارائه می کنیم. آنچه این چهار نفر به دست آورده اند شگفت انگیز است، اما واقعاً شگفت انگیز است. قابل توجه است که آنها 160 سال خدمت به تیلور را بین خود به اشتراک می گذارند و از این بابت همه ما بسیار سپاسگزاریم.

Taylors Bulbs چهار جایزه خدمات طولانی مدت انجمن سلطنتی باغبانی را در یک ارائه در 9 مارس 2023 اهدا کرد.