“ما بسیار هیجان زده هستیم که شروع به فروش این خطوط زیبا و رنگارنگ در کلمبیا می کنیم.”

FlowerTrials علاقه بین المللی زیادی را به خود جلب کرد که بسیار مورد استقبال پرورش دهندگان شرکت کننده قرار گرفت، اما تجربه بازدیدکنندگان خارجی از FlowerTrials چگونه بود؟ تیم L & G Agroflowers از کلمبیا، که نه تنها به Flower Trials رفتند، بلکه در روزهای باز Calla and Lily در Zabo Plants و Dummen Orange شرکت کردند، از تجربه خود به ما می‌گویند.

همچنین، آنها در روزهای باز کالاس و لیلیز شرکت داشتند. “در آن روزها، ما در غرفه Zabo Plants و Dummen Orange بودیم و تنوع زیادی از رنگ‌های جدید مانند گل‌های بریده و گل‌های گلدانی را دیدیم. این تجربه بسیار غنی و انگیزشی بود زیرا می‌توانستیم با برخی از بزرگترین خانه‌های برند صحبت کنیم. مدیرانی مانند KP Holland، PanAmerican Seed، Beekenkamp، Benary، Vitro Plus، Schoneveld، Sakata، و Syngenta. آنها با روشی ملایم و بسیار مهربانانه برای ما توضیح دادند که چگونه تمام انواع مورد علاقه ما را تولید، ساخته و به فروش می‌رسانند. ما بسیار هیجان زده هستیم که شروع به فروش آن خطوط زیبا و رنگارنگ در کلمبیا می کنیم!

ما با اشتیاق فراوان به رویداد FlowerTrials 2023 رفتیم، زیرا از زمان COVID-19، نمی‌توانستیم سفر کنیم، لذت ببریم و در مورد بازاریابی جدید بیاموزیم؛ بنابراین با ایده دانستن اخبار در انواع و به‌روزرسانی‌ها در روندهای جدید پیش رفتیم. و رنگ ها در تمام خطوطی که ما در کلمبیا می فروشیم. اروپا همیشه قاره ای است که باید در بازاریابی گیاهان از آن پیروی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
L&G Agroflowers
گوستاوو اوچوا
[email protected]
www.lygagroflowers.com



منبع