“ما در تمام طول سال برای این تعطیلات تمرین می کنیم”

“تیم فروش ما سفارشات را تقویت می کند و اطمینان حاصل می کند که هر مشتری آنچه را که نیاز دارد دارد. هنگامی که به نقطه خاصی در تعطیلات برسید، دیگر جایی برای سفارشات اضافی وجود ندارد، بنابراین اکنون زمان آن است که مطمئن شوید که گل ها را دریافت می کنید. شما و مشتریانتان نیاز خواهید داشت.”

تیم Sun Valley توضیح می دهد: «ما در تمام طول سال برای این تعطیلات تمرین می کنیم. “Sun Valley دارای سیستم های زیادی است که برای یک تعطیلات موفق ضروری هستند. اگرچه ممکن است این سیستم ها در زمان های خاصی از سال چندان مورد استفاده قرار نگیرند، اما اکنون ما مانند کنترل ماموریت قبل از پرتاب موشک هستیم.”

تیم از “آن تنش را در هوا احساس می‌کنید؟ به اطراف مزرعه نگاه کنید. همه کمی سریع‌تر حرکت می‌کنند. انرژی برای روز ولنتاین 2023 شروع به تولید می‌کند! روز ولنتاین، پس از روز مادر، دومین تعطیلات بزرگ برای Sun Valley است”. این مهد کودک کالیفرنیایی می گوید.

آزمایش سیستم‌های مکانیکی، اطمینان از اینکه برنامه‌های حمل‌ونقل ثابت هستند، بررسی در دسترس بودن محصول تقریباً در یک سطح ساعتی، و سپس، البته، مهمترین قطعه، اطمینان از جمع‌آوری و آماده بودن تیم. آنها می گویند: “برای داشتن یک تعطیلات موفق به افراد زیادی و کار گروهی زیادی نیاز است. خوشبختانه ما این تیم اصلی را در طول سال می سازیم و در صورت نیاز اعضای تیم را افزایش می دهیم.”

آنها نتیجه می‌گیرند: «طنز کوچکی وجود ندارد که Superbowl درست قبل از روز ولنتاین است، زیرا هر دو رویداد به مقدار زیادی از خودگذشتگی، تمرین نیاز دارند و هنگامی که «روز بازی» است، تیم ما در بالاترین سطح عملکرد خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه Sun Valley
3160 Upper Bay Road
Arcata, CA 95521-9690
تلفن: 800-747-0396
فکس: 707-826-8708
www.thesunvalleygroup.com



منبع “ارسال گل‌های تازه و با کیفیت برای این تعطیلات ضروری است، زیرا برای بسیاری از مصرف‌کنندگان، این ممکن است یکی از معدود دفعات خرید گل در سال باشد. تحویل محصولات قدیمی و کهنه به مصرف‌کنندگان، برای صنعت بد است. در Sun Valley، گل‌ها تا روز بزرگ چیده می‌شوند و تازه و آماده تحویل مشتریان می‌شوند. این امر باعث افزایش تعداد مصرف‌کنندگانی می‌شود که هر روز از گل‌ها لذت می‌برند.”