“ما فروش محصولات گران قیمت 4G را به حالت تعلیق درآوردیم و سنسورهای USB مقرون به صرفه دما و رطوبت را تبلیغ کردیم.”

“لوگر یکبار مصرف Metech در بسته بندی مواد غذایی عرضه می شود که ایمن و ضد آب است. استفاده از آن بسیار راحت است، مشتریان فقط باید دستگاه را به کامپیوتر وصل کنند و گزارش دمای PDF به طور خودکار بدون هیچ نرم افزار یا خواننده ای تولید می شود. “

“مزیت اصلی سنسور دمای USB یکبار مصرف Metech کارایی بالای آن است که می تواند نیازهای اساسی تجار و بازرگانان را برآورده کند. ثبت کننده دمای USB غیر شبکه ای است و قیمت آن 6 تا 10 برابر ارزان تر از سری 4G است. سیا گفت: محدوده اندازه گیری دمای این محصول 30- تا 70 درجه سانتیگراد، دقت در محدوده 0.5± درجه سانتیگراد / 0.9 درجه فارنهایت و وضوح اندازه گیری دما در لاگر می تواند باشد. حداکثر ظرفیت 14400 رکورد است و حداکثر چرخه ضبط می تواند به 120 روز برسد.”

در اوایل سال 2022، Bejing Sino-agricultural Biosciences Co., Ltd. فروش محصولات 4G را به حالت تعلیق درآورد. وی افزود: سری لاگرهای دما و رطوبت 4G هنوز کامل نیستند و شبکه نمی تواند مناطق کافی را پوشش دهد، به خصوص در محیطی با کمبود تراشه، هزینه ساخت افزایش یافته است، بنابراین، تولید و فروش این سری را به حالت تعلیق درآوردیم و عمدتاً تبلیغ کردیم. سنسورهای دمای USB.”

روند کاهشی قیمت حمل و نقل دریایی در ماه های اخیر تجارت بین المللی میوه و سبزیجات را تحریک کرده است. با رشد حجم واردات و صادرات، تقاضای بازار برای لاگرهای دما و رطوبت مورد استفاده در لجستیک نیز افزایش یافته است. Bejing Sino-agricultural Biosciences Co., Ltd. تولید کننده و فروشنده دستگاه های ثبت کننده دما و رطوبت است. سیا از این شرکت در مورد تقاضای اخیر بازار برای محصولات صحبت کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
سیا وانگ
Beijing Sino-Agricultural Biosciences Co., LTD
واتساپ/تلفن: 13436307220 86+
پست الکترونیکی: [email protected]



منبع

سیا در مورد مزایای این دستگاه در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار گفت: ما سنسورهای دمای دیجیتال TI را انتخاب می کنیم که دقت دمای بالا و ثبات بالایی دارند. کمبود تراشه در بازار همچنان ادامه دارد. مدتی است، اما ما قبل از بروز مشکل کمبود تراشه، شروع به بحث در مورد اقدامات متقابل با تامین‌کنندگان و ذخیره‌سازی کردیم تا بتوانیم تولید و عرضه را تثبیت کنیم.»