“ما مطمئن می شویم که گونه ها واقعاً به عنوان گونه های پیاز روی گلدان رشد می کنند”

لامپ های زیبا
روما نوا پیازهایی را از تولیدکنندگان پیاز می‌خرد که پیازها را بیرون از مزارع پرورش می‌دهند. آنها سال هاست که این کار را با خطوط ثابت تعدادی از پرورش دهندگان انجام می دهند. اریک در بهار خودش به مزارع می رود تا بهترین کیفیت را به همراه پرورش دهندگان انتخاب کند. ما مطمئن می‌شویم که گونه‌ها واقعاً به‌عنوان گونه‌های پیاز روی گلدان رشد می‌کنند. بعداً این را می‌بینید: پیازها خوب، محکم و مستقیم روی گلدان قرار می‌گیرند.»

20 سال رم نوا
تابستان گذشته، تیم رم نوا بیستمین سالگرد خود را جشن گرفت. در طول سال ها، آنها به یک شرکت پیشرو در تولید لامپ تبدیل شده اند. در شلوغ ترین دوره، آنها با تیمی متشکل از 60 کارمند در زمینی به مساحت 1.6 هکتار کار می کنند. برندا: “با وجود اینکه کار فصلی است، ما یک تیم نزدیک داریم. به نظر ما بسیار مهم است که علاوه بر کار سخت، زمانی برای معاشرت با یکدیگر نیز وجود داشته باشد. در نتیجه، کارمندان ما از آمدن دوباره به ما لذت می برند. تعطیلات تابستانی.”

پس از دریافت، لامپ‌ها به سردخانه می‌روند، جایی که دماهای متفاوتی برای شبیه‌سازی «زمستان مصنوعی» دریافت می‌کنند. وقتی پیازها در گلدان کاشته می شوند، به گلخانه سرد می روند. این روش کشت کمی بیشتر طول می کشد، اما برای کیفیت گیاه مفید است. این مهد کودک به خاطر انواع فشرده خود شناخته شده است. و این به دلیل روش کشت سرد است: “ترکیب سرما و نور باعث می شود که گونه ها زیبا و کوتاه نگه داشته شوند.”

سخت افزار نوآورانه
Roma nova به دلیل سخت افزارهای مد روز خود شناخته شده است. برندا: “من سال ها در زمینه لوازم آرایشی کار کردم و آنجا بود که چیزهای زیادی در مورد برندسازی یاد گرفتم. هر سال سبک های جدیدی را تعریف می کنیم و این شامل سخت افزارهای جدید نیز می شود. من همیشه وقتی صحبت از ترندها به میان می آید چشمانم را باز نگه می دارم، بنابراین گاهی اوقات به سراغ ترندها می رویم. پاریس برای الهام گرفتن. من همچنین بسیار درگیر تجزیه و تحلیل داده‌ها هستم که به من امکان می‌دهد ارزیابی کنم که چه چیزی موثر است و چه چیزی نه.”

روی هر بسته، یک کد QR قرار داده شده است که به صفحه اینستاگرام لینک می دهد. در آنجا، مصرف‌کنندگان به پشت صحنه نگاه می‌کنند و می‌توانند تمام نکات مربوط به نحوه مراقبت از گیاهان را دریافت کنند.



منبع وقتی به Roma nova فکر می کنید، به فکر لامپ هایی در گلدان های سبز سیب می افتید. این مهد کودک که توسط Erik و Brenda Willemse اداره می شود، دارای یک برند قوی با محصولات با کیفیت بالا در طیف گسترده ای است.