ما کجا هستیم؟ چگونه به اینجا رسیدیم؟

آیا شرکت شما با کمبود نیرو مواجه است؟ آیا یافتن افراد مناسب سخت است؟ آیا افرادی که اکنون در کشتی هستند برای کارهای واقعی روزمره به طور مناسب آموزش دیده و ماهر هستند؟ وضعیت شما هر چه که باشد، احتمالاً این سیستم است که راه حل ها را به چالش می کشد. هم حقایق و هم حکایات نشان می دهد که صنعت استرالیا با کمبود مردم مواجه است و افراد خوب به سختی پیدا می شوند. به کنار همه گیری، کجا هستیم و چگونه به اینجا رسیدیم؟

قبل از همه‌گیری، دولت استرالیا پرسید: “چه مشاغلی در صنعت، بخش یا تجارت شما مورد تقاضا هستند و/یا پر کردن آنها سخت است؟” پاسخ GIA نامزد “Nurseryperson” و “Nursery Assistant” بود. تحقیقات با بودجه مالیاتی (آمار صنعت مهد کودک 2017-18 تا 2019-20 NY17008) گزارش شده است که باغبانان واجد شرایط تخمین زده می شود که 17٪ از نیروی کار تولید زندگی سبز را نمایندگی کنند. این گزارش همچنین نیروی کار سالخورده را با 85 درصد نیروی کار بالای 40 سال (40 تا 59 سال 49 درصد) و (60+ 36 درصد) و 15 درصد باقیمانده نیروی کار زیر 39 سال نشان می دهد.

ابتدا یک گزارش وضعیت. در گزارش دسامبر 2021 Greenlife Industry Australia (GIA)، رئیس جمهور گلن فنتون گفت: «کمبود نیروی کار یک موضوع ثابت است که توسط چندین کسب و کار مطرح شده است. تا زمانی که مرزهای بین المللی به طور کامل باز نشود، انتظار نمی رود که این موضوع حل شود.

نتیجه گیری شد که نیاز صنعت به جذب، آموزش و حفظ مهدکودک ها و دستیاران مهدکودک برای آینده صنعت بسیار مهم است.

مقاله کامل را در www.hortjournal.com.au بخوانید.



منبع در حالی که نرخ بیکاری استرالیا (آوریل 2022) به کمترین میزان در 50 سال گذشته یعنی 3.9 درصد رسید، انتظار می‌رود که در اوایل سال 2023 به 3.5 درصد کاهش یابد. این امر عمدتاً به همه‌گیری نسبت داده می‌شود، زیرا بسته شدن مرزها و عدم اطمینان باعث ایجاد برخی از نیروی کار ما شده است. خروج از کشور در حالی که سطح بدهی “افزایش یافت” باعث بازگشت سریع آن شد. برخی از استراتژی‌های توصیه شده توسط GIA برای کمک به کسب و کار خود برای تقویت یا حداقل حفظ جریان نقدی شامل افزایش دستمزد یا ارائه مزایای اضافی برای حفظ کارکنان موجود است.