مبتکر فناوری کشاورزی از تکرار جدید ابزار بینش محصولات کشاورزی رونمایی می کند

گزینه های اشتراک جدید در Harvest Eye 2.0 برای پرورش دهندگان و شرکت ها و همچنین گزینه های اجاره نیز به عنوان بخشی از پیشنهاد تجدید شده موجود است.

ما همچنان به ایجاد سابقه در تجزیه و تحلیل عملکرد برداشت ادامه می دهیم و مشتاقانه منتظر تعامل با شرکت کنندگان در Fruit Logistica هستیم.

HarvestEye در سالن 3.1 Stand C-47 در Fruit Logistica در کنار سایر مبتکران در ماشین آلات کشاورزی و فناوری به نمایش گذاشته خواهد شد و تیم برای جلسات توجیهی رسانه ای در طول رویداد در دسترس است.

“نسخه 2.0 تکامل قابل توجهی برای تولیدکنندگان و بسته‌بندی‌کنندگانی است که به دنبال ابزارهای نظارتی بهتر برای تنوع محصول برای به حداکثر رساندن عملکرد و افزایش برنامه‌ریزی هستند. در میان عدم قطعیت‌های فعلی بازار، زنجیره‌های تامین باید از کیفیت محصولی که دریافت می‌کنند با افزایش هزینه‌های تولید اطمینان داشته باشند.”

برای اطلاعات بیشتر:
HarvestEye
harvesteye.com



منبع

نرم افزار به روز شده و سخت افزار قدرتمندتر در سیستم 2.0 اندازه گیری و پردازش محصول را سریعتر انجام می دهد، با تشخیص های بهبود یافته که منجر به دقت داده های بهتر گزارش شده به پورتال آنلاین آن می شود. نرم افزار به روز شده همچنین قابلیت های HarvestEye را برای عملکرد موثرتر در محیط های چالش برانگیز، مانند آفتاب کم غروب، افزایش می دهد.

HarvestEye قرار است جدیدترین نسخه ابزار بینش محصولات ریشه ای مبتنی بر یادگیری ماشینی خود را در Fruit Logistica، بزرگترین نمایشگاه تجاری محصولات تازه جهان، راه اندازی کند. HarvestEye متناسب با تجهیزات برداشت و درجه‌بندی، روشی مؤثر برای ارائه داده‌های عملکرد در اندازه و تعداد و همچنین نقشه‌برداری تنوع محصولات ریشه است که در حال حاضر با سیب‌زمینی و پیاز سازگار است.

تیم ما به دنبال بیش از پنج سال تحقیق، توسعه، آزمایش‌های پرورش‌دهنده و ورودی‌های زنجیره‌های تامین جهانی، به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را در سخت‌افزار محصول و قابلیت‌های نرم‌افزار مبتنی بر یادگیری ماشینی انجام داده است تا به طور کلی سیستم قدرتمندتری ایجاد کند.

رویداد جهانی محصولات تازه Fruit Logistica که از 8 تا 10 فوریه در برلین آلمان برگزار می‌شود، بیش از 2500 غرفه‌دار از بیش از 90 کشور جهان را به نمایش می‌گذارد که انتظار می‌رود 72000 بازدیدکننده تجاری در این سه روز شرکت کنند.

Vidyanath (Vee) Gururajan، مدیر عامل HarvestEye، گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که سیستم جدید HarvestEye 2.0 را در صنعت محصولات تازه جهانی در Fruit Logistica 2023 به نمایش می گذاریم و بینش های عملی را که در دستان پرورش دهندگان قرار می دهد به نمایش می گذاریم. “