محصولات گیاهی، یک سال پس از خرید توسط Biobest

Biobest Group NV
[email protected]
www.biobestgroup.com

کریس توضیح می‌دهد: «هر دو سازمان به‌خاطر تخصص فنی بی‌طرف‌شان به خوبی شناخته شده بودند، و با توجه به تجربیات بیشتر همکاران، این تنها در حال بهبود است. “سازمان ترکیبی ما قادر به ارائه مجموعه گسترده ای از محصولات و خدمات است. توانایی نگاه کردن به مدیریت یکپارچه آفات با جعبه ابزار کاملی از راه حل ها باید به مشتریان ما کمک کند.

کریس استیکلس، رئیس بخش محصولات گیاهی، می‌گوید: «2022 سال بسیار مهمی برای محصولات گیاهی بود، زیرا ما توانستیم از تعداد زیادی از همکاران جدید، مشتاق و حرفه‌ای از Biobest-USA و کانادا و همچنین محصولات گیاهی قدیمی استقبال کنیم.

منابع بیشتر هم برای کارمندان و هم برای مشتریان
خرید محصولات گیاهی توسط Biobest به لطف انتقال دانش بین همکاران و همچنین منابع گسترده در دسترس شرکت، در مجموع برای هر دو شرکت تجربه بسیار مثبتی بوده است. همانطور که کریس توضیح می دهد، این خرید به شرکت محصولات گیاهی اجازه داد تا ناوگان تحویل خود را برای بهبود خدمات مشتری و تحویل سریع تر محصول گسترش دهد. استفاده از شبکه Biobest Group همچنین به این معنی است که همکاران از سراسر جهان می توانند تجربیات خود را در مورد مسائل خاص به اشتراک بگذارند و به یکدیگر کمک کنند تا راه حل هایی را برای چالش های پیش روی مشتریان در مکان های مختلف پیدا کنند. در حالی که در ابتدا بحث بر سر انبوه دانش دشوار به نظر می رسد، کریس توضیح می دهد که این مشکل بزرگی است و تیم های ترکیبی به آرامی با هم کار می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
محصولات گیاهی
[email protected]
www.plantproducts.com
https://twitter.com/ProductsPlant

در طول این سال انتقال برای هر دو شرکت، تمرکز اصلی بر تضمین یک انتقال آرام برای مشتریان و کارمندان بود، که کریس توضیح می‌دهد که تجربه‌ای نیروبخش بوده است که مشتریان و اهداف جدیدی را وارد مجموعه کرده است.

کریس استیکلز، رئیس شرکت محصولات گیاهی با یکی از ناوگان گسترده وسایل نقلیه خود

راه حل های دیجیتال در پیش رو در سال 2023
Plant Products در سال 2023 یک پلتفرم تجارت الکترونیک راه اندازی خواهد کرد تا تجربه مشتری را بیشتر بهبود بخشد. از طریق Biobest، Plant Products همچنین ارائه چندین راه حل دیجیتالی با تکنولوژی بالا را برای افزایش دانش IPM، شیوه های نظارت و همچنین قابلیت های گزارش دهی کشاورزان آغاز خواهد کرد.

در فوریه 2022، اعلام شد که Biobest Group و Plant Products یک قرارداد شراکتی امضا کردند که از طریق آن Biobest اکثریت سهام در محصولات گیاهی را در اختیار خواهد داشت و فعالیت‌های Plant Products Inc.، Biobest Canada Inc.، و Biobest USA Ltd با یکدیگر ترکیب می‌شوند. یک موجودیت واحد به نام محصولات گیاهی. یک سال بعد، کریس استیکلز به معنای این سال برای مشتریان و کارکنان است.

کریس می‌گوید: «همکاران از محصولات قدیمی و Biobest در حال حاضر با هم و در برخی موارد با مشتریان جدید کار می‌کنند تا اهداف و شیوه‌های تولید خود را درک کنند و راه‌هایی برای ارزش‌بخشی به کسب‌وکار خود بیابند.

کریس می‌گوید: «ما معتقدیم که هر یک از این‌ها ارزش زیادی برای کسب‌وکار مشتریان ما به ارمغان می‌آورد، و متخصصان فروش فنی و IPM ما می‌توانند در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از آنها به اشتراک بگذارند.

که به اولین مکالمات بین محصولات گیاهی و گروه بیوبست برمی گردد، تاثیر مثبت مشتری مهمترین نکته بوده است. به سرعت به امروز رسید و کریس مطمئن است که مشتریان از مزایای ادغام Biobest-Plant Products استفاده می کنند.





منبع