مخلوط کن MMB65G0M فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

در نتیجه می توان انواع نوشیدنی های سرد ، گرم ، سوپ و … را بدون نگرانی درون دستگاه مخلوط نمایید. محبوبیت این دستگاه‌ها به دلیل شهرت برند بوش بوده که بین کاربران سراسر جهان ارزشمند است. دستگاه‌های دستی محبوب‌ترین مدل‌ها هستند، زیرا در بسیاری از موقعیت‌ها در آشپزخانه به کار می‌آیند. این نوع مخلوط‌کن‌ها دارای یک کاسه با درب هستند که این موضوع تفاوت اصلی بین مخلوط‌کن‌های ثابت و دستی است.

  • این دستگاه دارای یک پارچ مندرج پلاستیکی است که جنس پلاستیک آن بدون  BPA می باشد و مواد غذایی سالم و تضمین شده را برای شما فراهم می کند.
  • گاهی اوقات ممکن است مواد غذایی خیلی سفت همچون سیب زمینی خام و یا هویج را در مخلوط کن خرد کنید و یا پارچ را بیش از حد مجاز از مواد غذایی پر نمایید و با لرزش زیاد مخلوط کن مواجه شوید.
  • این مخلوط کن از مزایایی مانند گنجایش بالای پارچ، تیغه قدرتمند، تنظیمات سرعت مختلف، بدنه ضد زنگ و امکان قرار دادن پارچ در ماشین ظرفشویی اشاره کرد.
  • همچنین ممکن است انباشته شدن تفاله در قسمت زیرین تیغه ها نیز موجب لرزش مخلوط کن شود.

این پارچ از جنس شیشه و مقاوم در برابر تغییر دما ساخته شده است که می‌توانید انواع سوپ و دسرهای گرم و سرد را با کمک آن تهیه کنید. تیغه‌های این مخلوط کن از جنس استیل ضد زنگ است و توانایی خرد کردن و شکستن انواع مواد غذایی و حتی شکستن یخ را نیز دارد. مخلوط کن بوش MMB65G5M دارای تنظیمات سرعت است که به شما امکان می‌دهد به میزان دلخواه مواد را با هم مخلوط کنید. یکی از ویژگی‌های عالی این دستگاه تولید صدای کم است و بدون اینکه سروصدای زیادی ایجاد کند کار خود را انجام می‌دهد.

اگر هم قیمت برایتان مهم نیست و می خواهید هزینه خوبی داشته باشید می توانید از مدلهای خارجی استفاده کنید. در صورت بروز مشکل در موتور بهتر است سریعا جهت عیب یابی و تعمیر این قطعه با نمایندگی بوش در تهران تماس نمایید تا به دستگاه شما آسیب بیشتری وارد نشود. گاهی ممکن است وارد شدن بار اضافی به این قطعه شما را ناچار به خرید موتور مخلوط کن بوش از روبراه سرویس نماید. در این شرایط بهتر است از ریختن و خرد کردن مواد غذایی سفت همچون سیب زمینی خام و یا هویج در مخلوط کن خودداری نمایید تا با این کار موجب وارد شدن فشار زیاد به مخلوط کن و لرزش دستگاه نشوید. روبراه سرویس نمایندگی بوش در شرق تهران می باشد که اقدام به عرضه کلیه قطعات جانبی لوازم خانگی‌ بوش‌ به سراسر کشور می نماید.

مخلوط کن MMB65G0M فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

اگر قصد خرید مخلوط کن را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم، قبل از خرید خود، مخلوط کن‌های بوش را مورد بررسی قرار دهید. آنگاه بی‌شک یکی از مدل‌های مخلوط کن بوش در لیست خرید شما جای خواهد گرفت. مخلوط کن دارای یک موتور الکتریکی قدرتمند است که باعث حرکت تیغه‌های مخلوط کن می‌شود.

خرید مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B

3- مواد مورد نظر برای مخلوط کردن را به داخل ظرف مخلوط کن بریزید. در صورتی که مواد جامد هستند، بهتر است آن‌ها را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید. بسیار پرقدرت سه تا موز درسته رو انداختم توش و با یک بستنی مگنوم و نیم لیتر شیر ۳ ثانیه طول نکشید که مواد داخلش پودر کرد. بنابراین لازم است هر چه سریع تر اقدام به رفع این مشکل نمایید. درخواست مرجوع کردن کالا به دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه بوده و پلمپ کالا باز نشده باشد و همچنین هزینه های عودت بر عهده ی شما می باشد. این نوع مخلوط کن ها برای کارهای ساده مخلوط کردن و درست کردن اسموتی و شیرموز مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر برای مصارف خانگی است.

مخلوط کن بوش مدل BOSCH SilentMixx MMB42GoB