مدیریت مجموعه در فلوریدا با انتخاب عرضه بهبود یافت

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریدا
www.Floriday.io



منبع آیا می خواهید درباره اکسپلورر بیشتر بدانید؟
وب سایت آنها را برای احتمالات با Explorer بررسی کنید. یا صفحات توضیح گام به گام را در مرکز راهنمایی آنها بررسی کنید.

مجموعه منتخب
علاوه بر انتخاب های عرضه ای که می توان به Floriday اضافه کرد، می توانید با مجموعه ای انتخاب شده نیز کار کنید. “با مجموعه انتخاب شده، می توانید موارد را به عنوان موارد دلخواه علامت گذاری کنید تا بسته نرم افزاری یا فروشگاه اینترنتی خود را پر کنید. علاوه بر این، می توانید بر روی آن فیلتر کنید، به عنوان مثال، برای سفارش در زمان بعدی.”

در فلوریدا، می توان به راحتی مجموعه آنها را از طریق Explorer مدیریت کرد. “به این ترتیب، می توانید مجموعه ای را برای قراردادهای (خرده فروشی) خود جمع آوری کنید، فروشگاه اینترنتی خود را پر کنید، و/یا طرح های جدولی برای مراکز باغ ایجاد کنید. به لطف انتخاب های مناسب تامین، مدیریت مجموعه اکنون بیشتر بهبود یافته است.”

ایجاد گزینه های عرضه
اخیراً، اکنون می توان با انتخاب های عرضه در فلوریدا کار کرد. “در اینجا، بسته به ساختاری که می‌خواهید اعمال کنید، می‌توانید انواع محصولات خاصی را انتخاب کنید یا به ازای هر خریدار انتخاب کنید. می‌توانید به راحتی این کار را با ایجاد گزینه‌های مختلف عرضه از قبل انجام دهید. در حین جستجوی محدوده، می‌توانید موارد دلخواه را اضافه کنید. آیتم های انتخابی.”

کالایی که به یک انتخاب عرضه اضافه می‌کنید همیشه لازم نیست یک مورد انتخابی باشد. به این ترتیب، مواردی که به یک انتخاب خاص اضافه می کنید مستقیماً به بسته نرم افزاری شما نمی روند.

جستجو و سفارش آسان از منبع فعلی
Explorer جستجو و سفارش بر اساس عرضه فعلی را آسان می کند. به لطف فیلترهای مفید و ویژگی‌هایی مانند انتخاب عرضه و محدوده انتخابی، می‌توانید به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.