مربی برجسته FNGLA ارین آلوارز 2022

اول، او کاسه های آموزشی دارد. چه کلاس‌های گروهی یا پروژه‌های تکثیر گیاهی تکثیر، او به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا دانش و مهارت‌های خود را در کارکردهای ضروری صنعت توسعه دهند.

سومین و مهمترین دلیلی که باعث شد او نامزد جایزه صنعت مربی برجسته FNGLA در سال 2022 شود، نحوه ارتباط او با دانش آموزانش است. همانطور که رئیس سابق FNGLA اد براوو در حمایت از این نامزدی گفت، آلوارز پلی است که UF/IFAS، دانشجویان و FNGLA را به هم متصل می کند.

سپس راه ارتباط او با دانش آموزان است. او از احمقانه بودن در برنامه درسی با ارجاع به ارباب حلقه ها و شوخی در مورد ساعات اداری هراسی ندارد: “می توانید سوال بپرسید، توضیحات دریافت کنید، درباره گیاهان صحبت کنید، یا فقط به صورت خالی خیره شوید (محدودیت خیره شدن 2 دقیقه ای اگر خطی وجود داشته باشد. )” او میم‌هایی را به GroupMe ارسال می‌کند (خوب، من هم نمی‌دانم آن چیست؛ به همین دلیل است که نمی‌توانم کاری را که آلوارز انجام می‌دهد انجام دهم). او اخلاقیات سوت را در حالی که شما کار می کنید الگو می کند: او می گوید اگر مجبور است علف های هرز را بکشد، کار با اخم یا لبخند یا لیست پخش Spotify یکسان است، اما تجربه اینطور نیست. دانش‌آموزان در مورد فلفلی که او برای جلسه کل بدنه باشگاه باغبانی محیط زیست UF درست می‌کند (مواد مخفی: شکلات تلخ) هیجان زده می‌شوند.

او می داند که چگونه یک فروش را اجرا کند زیرا 20 سال پیش در دوران دانشجویی این کار را انجام داد. او برای دانش‌آموزان امروزی که فروش را اداره می‌کنند، توصیه‌ها و پاسخ‌هایی دارد، اما قبل از هر چیز، او گوش‌هایی دارد که به سؤالات آنها گوش دهد.

FNGLA به طور قانع‌کننده‌ای داستان خود را از طریق ویدیویی بیان کرد که ارتباط آلوارز با دانش‌آموزان، جنبه‌های احمقانه‌اش، تماس ماهرانه‌اش با گیاهان و رابطه طولانی‌اش با FNGLA را به تصویر کشید. تنها چیزی که از آن لحظه گم شده بود آلوارز بود – او بیمار بود و نتوانست به اورلاندو برسد.



منبع آلوارز به باشگاه باغبانی محیطی توصیه کرد زیرا در طول همه‌گیری، بزرگترین فروش پونستیا را که توسط دانشجویان اداره می‌شد در کشور به صورت آنلاین انجام داد – و همچنان رکورد فروش را ثبت کرد.

و این همان چیزی است که سامانتا اوسلی، پرورش‌دهنده فروش پوینستیا در سال گذشته، بسیار ارزشمند گفت. او چند بار با وحشت آلوارز را صدا کرد: آیا این آسیب گلیفوسیت است یا کمبود مواد مغذی؟ آیا می توانید محاسبات کود من را بررسی کنید؟ چگونه این تضاد شخصیتی یا برنامه ریزی را مدیریت کنم؟ از کجا می توانم پیراهن یقه دار برای عکاسی تهیه کنم؟ اوسلی گفت که صبر و نصیحت آرام آلوارز او را از ترس عبور داد و به مسیر بازگشت.

دانش‌آموزان آلوارز برای پروژه‌های خدمات اجتماعی بخش Frontrunners داوطلب می‌شوند، که اخیراً یک کار محوطه‌سازی در دفتر مرکزی اداره آتش‌نشانی شهرستان آلاچوا بود. 15 سال عضویت او در FNGLA، تجربه صنعت، و ارتباط با متخصصان، او را به منبعی مناسب برای ارتباط رهبران باشگاه دانشجویی که به دنبال توصیه های سخنران مهمان با تخصص متخصصان FNGLA هستند تبدیل کرده است.

حداقل سه چیز ارین آلوارز را به یک مربی برجسته باغبانی محیطی تبدیل می کند.

براوو گفت، آخرین شامی که آلوارز بین اعضای FNGLA Frontrunners Chapter ترتیب داد و دانش آموزان خیلی خوب پیش رفت، فقط به این دلیل به پایان رسید که از دیر نگه داشتن خدمه نظافت احساس بدی داشتند.

برای اطلاعات بیشتر:
FNGLA
1533 پارک سنتر درایو
اورلاندو، FL 32835-5705
تلفن رایگان: +1 (800) 375-3642
T: +1 (407) 295-7994
F: +1 (407) 295-1619
ایمیل: [email protected]
www.fngla.org