مزرعه اسطوخودوس سانتا ریتا هیلز اوج شکوفایی گل ها را جشن می گیرد

نویمان به عنوان معاون رئیس مزرعه مستقر در لومپوک در کنار مادرش دنیز کار می کند. این زوج در سال 2022 یک راه اندازی نرم برای مزرعه خود با تورهای ملکی و رویدادهای خصوصی به دلیل رشد سریع کارخانه برگزار کردند. اکنون که اسطوخودوس به بلوغ کامل رسیده است، مزرعه اسطوخودوس سانتا ریتا هیلز افتتاحیه باشکوه خود را با رویدادهای مختلف در طول ماه جولای جشن خواهد گرفت.

لوکاس نویمان گفت که اسطوخودوس در مزرعه اسطوخودوس سانتا ریتا هیلز درست در زمان افتتاحیه بزرگ مزرعه شکوفا می شود.

در santamariasun.com بیشتر بخوانید



منبع

امسال، در سال 2023، اسطوخودوس در اوج شکوفایی خواهد بود. نویمان گفت تا آنجا که رنگ و عظمت اسطوخودوس فوق العاده خواهد بود. ما تعداد زیادی از مردم را در طول فصل خارج از فصل داشتیم، زیرا ما اسطوخودوس داریم، و مزرعه فصلی همیشه گل های مختلفی در آن وجود دارد. حتی در فصل خارج از فصل، هنوز گل های زیبایی وجود دارد.

مزرعه جشن خود را با مراسم بریدن روبان در 7 جولای آغاز می کند. پس از آن یک جلسه یوگا به میزبانی Bloom Yoga Lompoc و چای بعد از ظهر در 9 ژوئیه برگزار شد. کلاس های ساخت تاج گل اسطوخودوس در 15 جولای و مجدداً در 23 جولای. او گفت و یک کلاس سیار نقاشی آبرنگ، با مشارکت Art Spot on Wheels، که در آن مردم در مزارع اسطوخودوس نقاشی می کنند و در 16 ژوئیه لیموناد اسطوخودوس می نوشند.