مزرعه و گلخانه‌های گیاهی گیت‌وود در نوبلزویل صد سال فعالیت تجاری را نشان می‌دهد

مقاله کامل را در www.youarecurrent.com بخوانید.



منبع

پدر بروس، بیلی، از سال 1971 قبل از مرگش در سال 2013 مالکیت و اداره این کسب و کار را داشت و آن را به مکان فعلی اش از جایی که درست در بالای جاده سرچشمه می گرفت، منتقل کرد. به گفته بروس گیتوود، جیمز پدربزرگ بروس مزرعه را با یک باغ و یک جوجه کشی شروع کرد که مرغ، تخم مرغ و سیب را می فروخت و در نهایت میوه و سبزیجات اضافه می کرد.

در نهایت، پدربزرگ بروس گیتوود، بیل، قبل از اینکه والدینش کسب و کار را به دست بگیرند، به اداره مزرعه ادامه داد، که کالاهای موجود در داخل فروشگاه را از مزارع محلی ایندیانا تامین می کند. اکنون، بروس گیتوود بخش مهمی برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی پیش می رود، ایفای نقش می کند و زمانی که پدرش درگذشت، تجارت خانوادگی را به دست گرفت.

گیتوود از زمان کودکی بخشی از مؤسسه خانوادگی بوده است و در کنار مادرش، نانسی، همسرش، چلسی، و خواهرش، کلی بالکه، تجارت را اداره می کرد.

یک مزرعه خانوادگی محلی در Noblesville صدمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد و مشتاقانه منتظر موفقیت مداوم است. Gatewood Vegetable Farm & Greenhouses، 9555 E. 206th St.، در اوایل سال جاری توسط ایالت ایندیانا با جایزه کسب و کار قرن فرماندار، که طول عمر و خدمات یک شرکت به کارکنان، جامعه و ایالت را به رسمیت می شناسد، مفتخر شد.

این تجارت که از اول مارس تا اواسط دسامبر باز است، اقلام مختلفی مانند عسل محلی، گوشت، گیاهان، گل، مبلمان، کدو تنبل، تاج گل و درخت کریسمس را به فروش می رساند. نانسی گیتوود گفت آنچه که آن را برای او خاص کرده است، دانستن اینکه این تجارت از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است، افرادی هستند که از این تجارت بازدید کرده اند.