مصرف گل در آسیا به رشد خود ادامه خواهد داد و ما هم همینطور.

دالات، ویتنام، با نام مستعار “شهر بهار ابدی”

مایکروسافت داینامیک؛ یک آشنای قدیمی
وقتی یک شرکت ناگهان شروع به کار با یک سیستم جدید می کند، در ابتدا برای کارمندان دشوار است. این در Dalat Hasfarm چگونه پیش رفت؟

شعار دالات هاسفرم در دالات ویتنام «زندگیت را گل بده» است. و این دقیقاً همان کاری است که آنها انجام می دهند. دلات هاسفرم طیف وسیعی از گل های شاخه بریده، گیاهان گلدانی و گیاهان جوان را تولید می کند که به بازار داخلی و خارجی رنگ می بخشد. در سال 2019، آنها با Mprise Agriware همکاری کردند تا تمام فرآیندها و فعالیت های برنامه ریزی خود را در یک پلت فرم انعطاف پذیر ترکیب کنند. الان حالشون چطوره؟ زمان گفتگو با Aad Gordijn، مدیرعامل هلدینگ هاسفارم است.

Aad Gordijn توضیح می دهد: “ما قبلا از Microsoft Dynamics به عنوان سیستم ERP خود استفاده می کردیم و Agriware بر روی همان پلتفرم ساخته شده است. این مزیت بزرگی به ما داد.” هنگامی که برنامه برای پیاده سازی آماده شد، کاربران کلیدی ما جلسات آموزشی سفارشی را برای تیم سازماندهی کردند. این برنامه کاربرپسند و قابل درک است.”

هنگامی که از او می‌پرسند آینده را چگونه می‌بیند، پاسخ می‌دهد: “ما نسبت به آینده مثبت هستیم. مصرف گل در آسیا به رشد خود ادامه خواهد داد و ما نیز همین‌طور. ابزار برنامه‌ریزی حرفه‌ای مانند Agriware 365 به توسعه آینده ما کمک خواهد کرد.”

نوآوری کلید موفقیت است
Aad Gordijn، مدیر عامل Hasfarm Holdings: “در ویتنام، Dalat Hasfarm دارای فروشگاه های زنجیره ای گل، غرفه های گل در بیش از 200 سوپر مارکت، و چهار مرکز توزیع عمده فروشی در شهرهای بزرگ است. نوآوری و معرفی انواع جدید کلید ماست. موفقیت، و ما بیش از 500 گونه جدید را در سال از پرورش دهندگان معروف در سراسر جهان آزمایش می کنیم.”

هنگامی که برنامه برای پیاده سازی آماده شد، کاربران کلیدی ما جلسات آموزشی سفارشی را برای تیم سازماندهی کردند. این برنامه کاربر پسند و به راحتی قابل درک است.

Agriware 365: یک پلت فرم انعطاف پذیر
همکاری با Mprise Agriware چگونه آغاز شد؟ Aad Gordijn (نگاه کنید به عکس سمت راست): “ما در Agriware را زدیم زیرا ابزارهای برنامه ریزی موجود ما قدیمی بودند و برخی از فرآیندها هنوز با Excel انجام می شد. ما می خواستیم فعالیت های برنامه ریزی خود را در یک پلت فرم انعطاف پذیر ترکیب کنیم.”

وقتی از او پرسیده شد که Agriware 365 در حال حاضر در چه زمینه ای به شرکت بیشتر کمک می کند، گوردین پاسخ داد: “مهم ترین چیز “برنامه ریزی عقب مانده” است. ما با پیش‌بینی فروش شروع می‌کنیم و Agriware به ما کمک می‌کند فضای مورد نیاز برای گیاهان مادر، تاریخ کاشت گل‌های شاخه بریده و گیاهان گلدانی، تخصیص فضا و تاریخ برداشت را محاسبه کنیم. همچنین به‌روزرسانی‌های موجودی در زمان واقعی و اطلاعاتی درباره عملکرد تولید خود دریافت می‌کنیم. “

نسبت به آینده مثبت است
Aad به این همکاری نگاه می کند: “ما پروژه را در ژوئیه 2019 شروع کردیم و به دلیل همه گیری همه گیر، پشتیبانی باید به صورت آنلاین انجام می شد.” این و تفاوت‌های زمانی، آن را چالش‌برانگیزتر کرد، اما در نهایت به خوبی انجام شد.»

Dalat Hasfarm قویاً به راه حل های پیشرفته اعتقاد دارد و همیشه به دنبال راه های خلاقانه و پایدار برای رشد گیاهان با کیفیت بالا است. گلها به لطف مدیریت حرفه ای، گلخانه های مدرن و زنجیره سرد یکپارچه کیفیت و عمر گلدانی عالی دارند.

برای اطلاعات بیشتر:
Mprise Agriware
www.mprise-agriware.nl



منبع

شهر بهار ابدی
دالات به دلیل آب و هوای نیمه گرمسیری در ارتفاعات، به شهر بهار ابدی معروف است. دما در مقایسه با بقیه ویتنام معتدل است و این منطقه را برای کشاورزی بسیار مناسب می کند. جای تعجب نیست که اینجا مکان خوبی برای تأسیس Dalat Hasfarm در سال 1994 بود. از آن زمان به یک شرکت با مساحت کل گلخانه 220 هکتار، 4500 کارمند و شرکت های خواهر در ژاپن، چین و اندونزی تبدیل شد. این امر باعث می شود که گروه هاسفارم بزرگترین تولید کننده گل در منطقه آسیا و اقیانوسیه باشد.