مطالعه بازاریابی گل ادراک مصرف کننده از صنعت گل را بررسی می کند

محققان این مطالعه عبارتند از دکتر کلمن اتریج (MSU)، که رهبری این مطالعه را با کمک دکتر تینا والیچک کید (TSU) و دکتر جیمز دل پرینس (MSU) بر عهده دارد.

صندوق بازاریابی گل، جامعه‌ای از سازمان‌ها و رهبران صنعت گل، مانند BloomNet و Syndicate Sales را نمایندگی می‌کند که به طور مشترک از تلاش‌های بازاریابی گل، تحقیقات مصرف‌کننده، و ترویج سلامت عاطفی و مزایای سلامتی برای افزایش مصرف گل‌ها و گیاهان حمایت می‌کند و از آنها حمایت مالی می‌کند. مطالعات بیشتر و راه‌های مشارکت را می‌توانید در floralmarketingfund.org پیدا کنید.

این مطالعه توسط صندوق بازاریابی گل، با همکاری بنیاد گل‌های آمریکا (AFE) و با حمایت مشترک شرکت‌های پیشرو در صنعت گل، BloomNet®، ارائه‌دهنده خدمات گل، و Syndicate Sales، عرضه‌کننده کالاهای سخت گل انجام می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر:
صندوق بازاریابی گل
[email protected]
floralmarketingfund.org



منبع

هدف اصلی این مطالعه به دست آوردن درک درستی از ادراکات مصرف‌کننده است که با شیوه‌های پایدار و سازگار با محیط‌زیست ارائه‌دهندگان خرده‌فروشی گل مرتبط است. نتایج نظرسنجی به هزاران ارائه‌دهنده گل کمک می‌کند تا در مورد چگونگی ساختار کسب‌وکار خود برای سازگاری با محیط‌زیست تصمیم‌گیری کنند. BloomNet، Syndicate Sales و Floral Marketing Fund انتظار دارند که نتایج را از طریق ارائه صنعت و رسانه های اجتماعی توزیع کنند. علاوه بر این، آنها برای توسعه دوره های آنلاین مبتنی بر ویدئو که برای آموزش ارائه دهندگان گل در مورد بهترین شیوه های پایداری طراحی شده اند، همکاری خواهند کرد.

یک مطالعه تحقیقاتی جدید با عنوان “ادراکات مصرف کننده و تمایل به پرداخت برای عملکردهای زیست محیطی پایدار در صنعت گل”، تحت مدیریت صندوق بازاریابی گل (FMF) از طریق محققان دانشگاه ایالتی می سی سی پی (MSU) و دانشگاه ایالتی تگزاس (تگزاس) راه اندازی شده است. TSU).

عرضه‌کنندگان گل‌های خرده‌فروشی پایدار شامل گل‌فروشان، برنامه‌ریزان عروسی/رویداد، خواربارفروشی‌ها و سایر فروشگاه‌های روبه‌رو به مصرف‌کننده هستند که تصمیم‌های تجاری سازگار با محیط زیست مانند خرید گل‌های منصفانه، محلی و ارگانیک، بازیافت ضایعات گل و مقوا را با استفاده از انرژی کارآمد انجام می‌دهند. لامپ ها و/یا خنک کننده های گل، با استفاده از روش های تحویل پایدارتر مانند وسایل نقلیه الکتریکی، کاهش استفاده از محصولات یکبار مصرف مانند آستین های پلاستیکی و فوم گل و غیره.