معرفی انواع گل رز + حقایق جالب و خواندنی در مورد گل رز پرشیالرن | dastchinflower

این گل امروزه در تمام دنیا وجود دارد اما زیستگاه اصلی گل محمدی در ایران کاشان است. گل دمشقی دارای عطر و مزه فوق‌العاده است که علاوه بر خشک شده این گل که در طبخ غذاهای مختلف از گل آب آن نیز استفاده‌های متفاوتی می‌شود. حالا که با تمام رنگ‌های رز آشنا شدید و مفهوم هر یک را دانستید به راحتی می‌توانید مطابق با مناسب‌های پیش رویتان گل خود را انتخاب کنید.

http://bongahekhodro.irشب ها نیز دمای ۱۵ درجه مناسب بوده اگر دمای گلخانه شما بیشتر از این مقدار شود گل های گل رز کوچک و تعداد گلبرگ ها کم و کیفیت آن خوب نخواهد شد. این امر به دلیل کاهش فتوسنتزاست که باعث نرم شدن ساقه نیز می شود. برای گلدهی بهتر، زمستانها گلدان گل رز خود را در معرض هوای سرد مناسب (یخبندان نباشد) قرار دهید این سرمادهی در مدت دو الی سه ماه باعث ایجاد گل های بزرگتر در فصل بهار می شود. ۲- محل مورد نظر را به قطر ۵۰ سانتی متر از حصاری که دارید فاصله دارد را حفر کنید، نمک منیزیم را داخل چاله خود بریزید، این نمک باعث افزایش رشد گیاه شما و جذب نیتروژن می کند. حالا گل رز رونده خود را داخل گودال قرار دهید و با خاکی که قبلا” حفره چاله را خالی کرده بودید پر کنیدو آبیاری نمایید.

گل سرخ شده را از گل فروشی ای که به آن اعتماد دارید خریداری کنید. اگر در حال بریدن گل سرخ خود نیستید، سعی کنید آنها را از یک گلفروشی مشهور بخرید، ترجیحاً از کسی که با او رابطه دارید خریداری کنید. به این ترتیب می توانید دست های خود را روی گل رزهایی که اخیراً برش خورده اید، به دست آورید تا گل رزهایی که ممکن است یک هفته در آنجا نشسته باشند. از رز سفید در مراسم عروسی استفاده های بسیار زیادی میشود زیرا نشانه ی تقوا و عشق پاک است. رز سفید را می توان در روز اول ازدواجتان به همسرتان هدیه دهید زیرا نشانه ی وحدت و عشق پاک است.

  • نباید تمام انواع رزها را با یک روش یکسان هرس کرد و دو سوم از ارتفاع را برش دهید.
  • عصاره و گلاب این گل در قرن شانزدهم از سوریه به اروپا رفت.
  • این گیاه به ۱.۲ متر می‌رسد و به آبیاری متوسط نیاز دارد.
  • لذا از همین رو شما می‌توانید هرروزه سفارش خرید گل طبیعی شاخه بریده خود را ثبت کنید.
انواع گل‌های رز عطری تا حدی محصولات همین نوع گل هستند. رز هلندی رنگ‌های متنوع دارد که تفاوت زیادی با دیگر گونه‌های رز و یا رز ایرانی دارد. این متفاوت بودن گل رز هلندی از نظر ظاهری سبب شده است که طول عمر بیشتری نیز داشته باشد.

زنبور برگ‌بر Megachila sp

این مجله خبری گل و گیاه که بهترین نوع گل رز محسوب می گردد، گلبرگ هایی به رنگ طلایی و درخشان دارد. هر کدام از این گل ها بین 30 تا 40 گلبرگ دارند و زمانی که در دمای متوسطی قرار گیرد، رنگ طلایی آن بیش تر خودنمایی می کند. رایحه و عطر خاص رز مدال طلا آن را به بهترین نوع گل رز تبدیل کرده است. این رز که به صورت یک بوته مدال طلا می باشد بدون خار بوده و ارتفاع آن نیز تا 90 سانتی متر می رسد.

رز رونده Alchymist