معرفی هیئت مدیره جدید FPEAK

FPEAK قاطعانه بر این باور است که این هیئت مدیره جدید نقشی حیاتی در شکل دادن به جهت گیری استراتژیک سازمان، تضمین حکمرانی مؤثر و تقویت نوآوری و رشد پایدار خواهد داشت. هیئت مدیره متعهد و آماده است تا با اعضای FPEAK و بخش باغبانی به طور کلی کار کند تا باغبانی کنیا را به انتخاب جهانی تبدیل کند.

سیمون اودیامبو، رئیس اجرایی – امور شرکتی در Kakuzi Plc است. سیمون یک دانشمند علوم اجتماعی با بیش از 18 سال تجربه در توسعه و اجرای سیستم‌های مدیریت اجتماعی-محیطی، سیستم‌های مدیریت ایمنی مواد غذایی، سیستم‌های ایمنی و بهداشت شغلی است و در زمانی که در موارد مختلف کار می‌کرد، کار گسترده‌ای با جوامع در اجرای مداخلات توسعه و امداد انجام داده است. سازمان های غیر دولتی.

آصف محمد مدیر عامل شرکت صادرکنندگان محدود کیت است. Keitt Exporters Limited یکی از صادرکنندگان پیشرو میوه و سبزیجات تازه از کنیا است. آقای آصف یک بازیکن فعال و یکی از مشارکت کنندگان کلیدی در صنعت باغبانی در کنیا است. او بیش از دو دهه است که به طور گسترده در ترویج محصولات تازه کنیا در نقاط مختلف جهان مشارکت دارد و دانش و تجربه عمیقی در بازار بین‌المللی و انتظارات بخش محصولات تازه در حال تغییر دارد.

دنیس مویریگی مدیر مالی فعلی FPEAK است. دنیس مدیر شرکت Flamingo Horticulture Kenya Ltd (FHK) و مدیر عامل واحد تجاری خدمات مرکزی FHKs است. دنیس دارای مدرک لیسانس بازرگانی (Hons) از دانشگاه نایروبی، مدرک کارشناسی ارشد رهبری تجاری از دانشگاه آفریقای جنوبی، حسابدار عمومی رسمی کنیا (CPAK) و حسابرس داخلی خبره (CIA) است.

Edwin Gakonyo مدیر کل آفریقا در Royal Flora Holland است، تعاونی که بیش از یک قرن است که تولیدکنندگان و خریداران را گرد هم آورده است، جایی که گلهای تازه به مقاصد مختلف در سراسر جهان به حراج گذاشته می شود. او دارای پیشینه قوی در حسابداری و گزارشگری، امور مالی شرکت، مالیات، همراه با مهارت در مدیریت متقابل در منابع انسانی و مدیریت است.

FPEAK مجموعه جدیدی از هیئت مدیره انجمن را اعلام کرد. این روند در 28 اکتبر 2022 در جریان مجمع عمومی سالانه با انتخاب دو مدیر آغاز شد، در حالی که سه نفر باقی مانده طی جلسه هیئت مدیره در 17 فوریه 2023 منصوب شدند. ، جلسه تحویل با مدیران بازنشسته برگزار کردند. بنابراین ما خوشحالیم که هیئت مدیره جدید FPEAK را به شما معرفی می کنیم که سازمان را به سمت ارتفاعات بزرگتر هدایت می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
FPEAK
fpeak.org



منبع

پیتر نجونجو مسئول روابط عمومی گروه Vegpro است. کار او شامل قانون گذاری، مقررات، و نمایندگی سهامداران برای تجارت آنها است. پیتر تجربه زیادی در برنامه ریزی استراتژیک، کنترل استراتژیک و مدیریت دارد
کنترل. او همچنین فارغ التحصیل موسسه رهبری پایداری دانشگاه کمبریج است.

FPEAK قدردانی صمیمانه خود را از مدیران بازنشسته خود به خاطر فداکاری، چشم انداز و حمایت بی دریغ آنها ابراز می دارد. کمک های آنها بسیار ارزشمند بوده است و ما برای همیشه قدردان رهبری آنها در طول شش سال تصدی آنها خواهیم بود.

رابرت کوتوت رئیس فعلی هیئت مدیره FPEAK است. رابرت مدیر اجرایی کارن رزز است، یک تجارت خانوادگی با بیش از 18 سال در تجارت کشاورزی. رابرت قبل از تجارت کشاورزی در زمینه مشاوره فناوری اطلاعات و بانکداری فعالیت می کرد. رابرت دارای مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی ارتباطات و کنترل از دانشگاه منچستر (UMIST) است.

Leah Meja Sonkoi نایب رئیس فعلی هیئت مدیره FPEAK است. لیا مدیر عامل Spisa Kenya Limited، صادرکننده پیشرو گیاهان تازه در کنیا است. لیا بیش از 15 سال تجربه در صنعت محصولات تازه دارد و علاقه زیادی به غذا دارد
ایمنی، تولید ناب و ارزش افزوده.

Dickson Kimathi در حال حاضر رئیس بخش کشاورزی صادرکنندگان باغبانی کنیا با بیش از 18 سال تجربه در زمینه کشاورزی است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در کارآفرینی از دانشگاه نایروبی و فارغ التحصیل لیسانس علوم زراعت از دانشگاه Egerton است، او همچنین واجد شرایط BASIS و FACTS است.