مهد کودک هلندی که رزهای قدیمی استادان را احیا می کند

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد گل رز فراموش شده Belle Epoque پیدا کنید.



منبع

این مجموعه شامل سانتیفولیا وحشی (رز 100 برگ)، Damascena، Alba، و رزهای قدیمی کمیاب است و دامنه گسترش خواهد یافت. این گل رز را می توان در استادان قدیمی مانند طبیعت بی جان راشل رویش دید. به عنوان مثال می توان به گل رز دارویی اشاره کرد که از قرن سیزدهم در فرانسه رشد کرده است.

و گل های رز مانند Rosa Félicité et Perpétue که باغ های Joséphine de Beauharnais و دربار فرانسه را زیبا می کرد. همچنین Rosa Centifolia Muscosa وجود دارد که اساس عطر مشهور جهانی Chanel No 5 را تشکیل می دهد.

از رزهای وحشی مربوط به دوران یونان، که برای اهداف دارویی و آرایشی کشت می‌شد، تا گل‌های رز که در نقاشی‌های طبیعت بی‌جان قرن هفدهم ظاهر می‌شوند، و پر رونق‌ترین گونه‌های آن، که در دوران لا‌بل‌ اپوک – دوره‌ای که کشت گل رز به اوج خود رسید.

استیون جونگینیل، صاحب Belle Epoque، در مورد گل رزهای طبیعت بی جان به طور گسترده تحقیق کرد. او سال ها در موزه ها و باغ های گیاه شناسی اروپا هنر خواند. نتیجه مجموعه ای از گل رز است که به طور مداوم با گونه های منحصر به فرد بوته ای و رز کوهنوردی تکمیل می شود.

شما می توانید این گل رز را از فروشگاه اینترنتی Belle Epoque سفارش دهید. آنها در گلدان و در پاییز و زمستان به عنوان پایه استاندارد در دسترس هستند. از آنجایی که ثابت شده است که این رزها گونه های سالم و قوی هستند، کاشت و پرورش آنها آسان است. بنابراین، همه می توانند زیبایی خود را تجربه کنند.

برای الهام گرفتن، می‌توانید در کارگاه‌هایی شرکت کنید که با همکاری استاد کلاسور Karin Looijestein ارائه می‌شوند.

مهد کودک هلندی Belle Epoque اخیراً مجموعه ای از گل رزهای باغی کمیاب و فراموش شده را در یک رویداد موزه در آمستردام ارائه کرده است. استادان قدیمی اغلب این گونه ها را در طبیعت بی جان خود نقاشی می کردند. این گونه های کمیاب از رزهای کوهنوردی و درختچه ای تاریخ و داستانی دارند. آنها همچنین فقط در تعداد انحصاری رشد می کنند. با این حال، این گل های رز به راحتی در باغ ها رشد می کنند و هدیه های دوست داشتنی هستند.

Phاوتو: نانسی ون شیجندل