مهد کودک یورکشایر در برنامه آموزشی مدیریت سفارشی سرمایه گذاری می کند

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنایع منظر بریتانیا
www.bali.org.uk



منبع

ویکی نیول، مدیر فروش خدمات رفاهی در Johnsons of Whixley و نماینده آموزش رهبری، گفت: “من از برنامه رهبری لذت بردم، که به من کمک کرد تا با برخی از مسائل در بخش خود مقابله کنم. همچنین راه بهتری برای مدیریت زمان خود پیدا کرده ام. کارهای مهم زمانی انجام می شود که من بیشترین تأثیر را داشته باشم. همچنین از گوش دادن به دیگران در دوره و بحث در مورد مسائل کاری مشترک در جلسات اولیه خود لذت برده ام. همچنین به من این امکان را می دهد که برای حل مشکلات به سایر مدیران در کسب و کار نزدیک شوم که در نهایت باعث بهبود خدمات می شود. ما به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم.”

لوک ریچاردسون، مدیر فروش در Johnsons of Whixley، گفت:

Johnsons of Whixley یک مهد کودک تجاری موفق مستقر در یورکشایر شمالی است که پروژه هایی مانند زمین های Grantley Hall در ریپون، مرکز علوم و نوآوری هارول، آکسفورد، و مجتمع رویداد، آبردین را تامین کرده است. این کسب و کار بیش از 100 سال تجربه در رشد و عرضه درختان، درختچه ها و گیاهان به طرح های کاشت در سراسر انگلستان دارد.

تامین کننده معتبر، Johnsons of Whixley، یکی از مهدکودک های تجاری پیشرو در بریتانیا، در ارتقاء مهارت 12 عضو تیم از طریق یک برنامه آموزشی سفارشی مدیریت و رهبری با مشارکت BHP Consulting سرمایه گذاری کرده است.

جانسونز همچنین یک برنامه ستاره‌های در حال ظهور را اجرا می‌کند که هدف آن توسعه مجموعه مهارت‌های کارکنان موجود است تا آنها را قادر می‌سازد روزی نقش‌های ارشد بیشتری را در کسب و کار به عهده بگیرند.

در طول جلسات، سطح بسیار بالایی از مشارکت همه شرکت‌کنندگان وجود داشته است و این نشان می‌دهد که کسب‌وکار تیم مدیریتی برای حمایت از رشد آینده خود دارد.”

این برنامه که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مهدکودک تجاری طراحی شده است، بخشی از تعهد بلندمدت جانسون برای ارائه فرصت هایی برای رشد و پیشرفت در صنعت باغبانی است.

مارک رابرتز، ارائه دهنده آموزش مشاوره BHP و مشاور هیئت مدیره، افزود: “ما این برنامه را برای کمک به حمایت از مدیران در نقش فعلی خود توسعه دادیم. این برنامه شامل نکات و نکات عملی است که می تواند در فعالیت های تجاری روزانه آنها استفاده شود. ما همچنین این فرصت را داشتیم. برای بحث در مورد برخی از چالش های فعلی و توسعه برخی از ایده های جدید و راه حل های بالقوه.

با ادامه رشد کسب و کار و انتقال به نسل سوم مالکیت خانوادگی، ما معتقدیم که سرمایه گذاری و توسعه تیم مدیریتی ما بیش از هر زمان دیگری مهم است و متعهد به ارائه فرصت های بلندمدت برای افراد در صنعت باغبانی هستیم. به عنوان یک شرکت، ما به مدت چهار سال با مشاور هیئت مدیره BHP و ارائه دهنده آموزش مارک رابرتز کار کرده‌ایم. مارک در کل عملیات ما به خوبی تبحر دارد و در موقعیتی عالی برای ارائه آموزش‌ها قرار دارد.