موفقیت کارآفرینی زن برلینگتون ریشه در گیاهان دارد

مقاله کامل را در www.insidehalton.com بخوانید.



منبع این ایده ای بود که امیلی وایت را برای هفته ها شب را بیدار نگه داشت.
“من عاشق گیاهان هستم. من در گیاهان خوب هستم. “شاید بتوانم راهی پیدا کنم که مردم گیاهان بیشتری در خانه داشته باشند و تجربه کنند که چقدر خوب است که در خانه های پر از گیاهان زندگی کنیم.”
و همینطور او انجام داد.

Foli به عنوان یک “ایده وحشیانه در یک شب شام” شروع شد و سه سال پیش به یک تجارت الکترونیک تبدیل شد. تماشای رونق کسب و کار، تقویت شده توسط روحیه کارآفرینی و اشتیاق او به گیاهان، به ویت اعتماد به نفس برای ورود به لانه اژدها داد.

برخی فکر می‌کردند «ارسال گیاهان از طریق پست خیلی عجیب است»، اما بنیانگذار و مدیرعامل وایت ثابت کرد که اشتباه می‌کنند. «خیلی سریع، ما از فضای خود بیشتر شدیم، زیرا سفارش‌های زیادی دریافت می‌کردیم که به سختی می‌توانستم آن را حفظ کنم. ما از ساعت 6 صبح تا 6 بعدازظهر در حال بسته بندی سفارشات بودیم. وایت آن ماه های اولیه را که با شروع همه گیری شروع شد، به عنوان “یادگیری در مورد استروئیدها” توصیف می کند.

فولی اکنون یک گلخانه پر از محصولات ارسال شده از فلوریدا و یک مرکز بسته بندی 5000 فوت مربعی در جاده پلینز را اشغال کرده است. چند کسب و کار مشابه وجود دارد، اما هیچ کس پیچیدگی کاری که من انجام می دهم را انجام نمی دهد، از گیاهان آپارتمانی کوچک گرفته تا بسیار بزرگ که در سراسر کانادا با مجموعه ای کلاسیک و تمیز از گلدان ها حمل می شوند. ما گلدان‌های منحصربه‌فردی داریم، گلدان‌های قابل هدیه بسیار درجه یک.»