مکان و مفهوم جدید برای Blumen Risse

مفهوم جدید بازار گل
افتتاحیه رسمی در 2 مارس 2023 انجام شد. بازار گل جدید نه تنها مجموعه وسیعی از گیاهان و اقلام باغبانی را ارائه می دهد، بلکه یک تجربه خرید الهام بخش با مفهوم فروشگاهی جدید و جذاب را ارائه می دهد. Risse با مفهوم جدید بازار گل، ترکیبی عالی از پیشنهادات متنوع و با کیفیت بالا را در مساحت 1900 متر مربع دنبال می کند. این پروژه برای به حداکثر رساندن استفاده از فضا به اندازه سایت طراحی شده است. این گلخانه به عنوان یک ساختار سه راهرو با دهانه گسترده طراحی شده است، با محفظه گرم به عنوان یک مکعب سقف مسطح با یک سایبان ذوزنقه ای شکل برای گرد کردن ساختمان مدرن.

استفانی مک، مدیر پروژه در Rabensteiner می گوید: “تیم ما سخت کار کرده است تا دیدگاه Blumen Risse را به واقعیت تبدیل کند، و ما مطمئن هستیم که مفهوم جدید موفقیت بزرگی خواهد بود.” داس گلاشاس. یک چشم نواز واقعی طراحی نما و انتخاب رنگ است. میلگردهای تزئینی نما که از آلومینیوم چوبی در رنگ های شرکتی و مکمل ساخته شده اند، جلب توجه می کنند و از ارزش شناسایی فوق العاده ای برخوردارند.

Karoline Klar، معمار Rabensteiner: “ما مفتخریم که نقش اصلی را در این پروژه هیجان انگیز بازی کرده ایم و می خواهیم از کل تیم Blumen Risse برای همکاری موفق تشکر کنیم.” داس گلاشاس.

شناخت برند
قابلیت تشخیص این برند توسط مفهوم معماری پشتیبانی می شود. با همکاری نزدیک با Blumen Risse، Rabensteiner طراحی شرکت را در طراحی ساختمان ادغام کرد. نتیجه ظاهری متمایز است که انتظارات مشتریان از یک تجربه خرید جذاب را برآورده می کند.


Blumen Risse در حال بوسیدن توسط خورشید.

رابنشتاینر | Das Glashaus یک تولید کننده گلخانه با بیش از 40 سال تجربه در برنامه ریزی، طراحی و اجرای پروژه ها در هر اندازه است. یک تیم اختصاصی از معماران، مهندسان و کارگران ماهر با موفقیت پروژه‌هایی از مراکز باغ و گلخانه‌ها گرفته تا ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های رستوران و گلخانه‌های پشت بام را اجرا می‌کنند.


Karoline Klar، معمار Rabensteiner Das Glashaus، و Stephanie Mack، مدیر پروژه Rabensteiner Das Glashaus.

برای اطلاعات بیشتر:
رابنشتاینر | داس گلاشاس
Via Julius Durst 88, 39042
برسانونه، ایتالیا
تلفن: +39 0472 272 900
ایمیل: [email protected]
www.rabensteiner.eu



منبع


تیم رابنشتاینر مبارک.

بازار گل Blumen Risse در حال حاضر با مفهوم جدید یک دارایی برای منطقه است، که همچنین برای بخش های جدید مشتریان جذاب است.


ورودی جدید Blumenmarkt Blumen Risse

با همکاری گلخانه ساز Rabensteiner | Das Glashaus، Blumen Risse یک بازار گل نوآورانه را در Hückelhoven (DE) به موقع و با بودجه تنها در 9 ماه ساخت و ساز ایجاد کرده است. Blumen Risse از ایده اولیه تا تحویل کلیدها توسط Rabensteiner پشتیبانی می شد. تیم Rabensteiner برنامه ریزی کلی و تحقق مفهوم جدید را بر عهده گرفت.


نمای Blumenmarkt Blumen Risse